áj vill vö bekk.(kis ideig)

 2009.08.27. 19:56

Hát elért minket is a világválság.Kikötötték a netemet.És elment másra a pénz.Tehát lassan fel kell zárkóznom mert eltűnök a süllyesztőben.
nos,az elmúlt hetekben lényegében csak ittam.Tehát most regenerálom a májamat erősen.Arra is rájöttem ,hogy rég nem látott baráttal (fency) nem éri meg találkozni mert csak mákra ivás lesz a vége.Majd az is kiderült,hogy a nők nagyon is kihasználják a férfiak mértékkel való ivásának(fetrengésállapot) előnyeit vagy hátrányait.JA
és 2 nő mindíg nyer monopolyban hajnali hatkor.Röviden ezeket tudom leszűrni.JA meg azt is,ha édesapád megkérdezi akarsz e vel lemenni balatonra akkor dolgozni fogsz a tetőn veleRöviden ennyi.Tennék ki én is kattintós tesztet de foggalmam nics hogy kell,ezért rögötn kommentet követelek.

Címkék: agyhuykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsiahegyről 2009.08.27. 20:07:19

most mondanám hogy elmagyarázom hogyha leszel msn-en :D de ugye no internet... :D de egy próbát megér...

D4M13N 2009.08.27. 20:21:51

hát fgy küldd el inkább emailben,az a biztos.Mert néha van msn néha nincs,néha laptopon van netem,néha meg telón.Tehát énmost néha állapotban vagyok,de emailt azt elolvasom azért

Bazsiahegyről 2009.08.27. 20:31:25

okés :D akkor küldöm minnyá csak kibogarászom a mailed
süti beállítások módosítása