B*ssza a csőröm rovat

 2009.08.28. 20:17

Ma egy különlegességgel készültem.
Mi lehet az ami egy férfiembernek bassza a csőrét az életben?
Arról fogok beszélni, amit rengetegen ismernek. Talán jobban is, mint én. Ez a faj a homo sapiens nősténye. Lányok, nők, asszonyok, bulák, csajok, puncik, némberek, picsák, éppen ki hogy hívja. Én most nőknek fogom hívni, mert ezt lehet a legrövidebben leírni :D

Azt mindannyian bevallhatjuk, hogy olyanok mint a nemi betegség. Ha van, akkor nehéz elhagyni, de miután elhagytuk, újat beszerezni is nehéz. Meg jöhet a sok bölcsesség, hogy nem lehet nélkülük élni, blabla...mégis van pár dolog, amitől a falra lehet mászni.

Az első amit semi pénzért el nem hagynának, az a táskájuk. Ami köztudott egy fekete lyuk. Egy olyan táskába, amibe nekem 3 pólóm elférne, abból ők elmennek 2 napra otthonról, és beleraknak minden olyan festéket, ami a testfelületre kell, tetőtől talpig, mindenféle testápolót, tükröt, fésűt, kis enni és innivalót, sőt időszaknak megfelelő váltóruházatot is!

Aztán, amiben szintén biztos vagyok, az az, hogy van egy könyvük, amiből tanulják a dumáikat. Vannak olyan sablon szövegeik, amit már nem egy haveromtól hallottam vissza. Ezek közül csak pár példa:
"Már nem érzek 'úgy'... ", "...próbáltalak megszeretni...", "...legyünk csak barátok...", "...nem tudom miért idegesít ennyire, hogy egy másik férfi is érdeklődik irántam...ő csak egy jó haver...", és még lehetne sorolni.

Ami még idegesítő tud lenni, az a viselkedésük. Mondjuk amikor a telefonba nyávog, és olyan kifejezéseket súg a füledbe, ami szívednek igen kedves(most nem a sörre gondolok), akkor az aranyos tud lenni. DE amikor már fél napja hallgatod, akkor már tényleg előkapnád a szívlapátot, pusztán szeretetből...
Meg amikor órákig készülődik a fürdőszobában, ha valamerre indultok. Nálam egy öltözés annyiból áll, hogy felkapok pár ruhát ami épp a kezem ügyébe kerül, rossz időre való tekintettel talán táskába teszek egy pulóvert. Nahh ez a nőknél úgy működik, hogy tele szekrény mellett állva sír, hogy "nincs egy rongy, amit felvehet"...amikor szépen, türelmesen, normális emberi hangon lebeszéled ennek ellenkezőjéről, akkor jönnek az idióta kérdések: "Melyik felsőm vegyem fel?", "Ez jól áll?", "Nem nagy a seggem ebben a nadrágban?", "Ez a cipő jó lesz?" Természetesen ilyenkor őszintén válaszolni nem lehet, mert akkor bunkó paraszt vagy.
És ami a legdurvább: a hirtelen hangulatváltozások...Egyik pillanatban bújik hozzád, a másik pillanatban már duzzog. És amikor megkérdezed, mi a baj...a válasz: SEMMI!!!
Ha neki rossz kedve van, legyen másnak is az, különben "nincs benned semmi együttérzés"

És ezzel nem akartam egy lányt se megbántani, tisztelet a kivételnek. De ezt nyugodtan felfoghatjátok egyfajta görbe tükörnek. Mert mindenki tartalmazza nyomokban a felsorolt jegyeket. Puszi nektek csajok...mi így szeretünk titeket!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daerk 2009.08.28. 21:11:46

szerintem a világ férfinépe tökéletesen egyetért ezzel :)

Smoka 2009.08.28. 22:37:04

Erre csak egy ismert vicc:
Megy a krapek az erdőben, sétálgat erre véletlen hipp hopp arra repül a jótündér:
- Na, ma jó napom van, lehet egy kívánságod!
- Oké, azt szeretném h Afrika legyen Ázsia helyén, Ausztrália legyen Amerika helyén, Európa meg legyen az Antarktisz helyén.
- Huh öreg ez túl nehéz kérj valami könnyebbet!
- Oké, meg akarom érteni a női logikát!
- Hogy is volt az a kontinenses?...

Peace

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.08.28. 22:52:45

A táska az egy hűséges társ, aki mindig megsegít a bajban.
Ha félsz, vagy zavarban vagy, vagy bármi van, amikor nem szeretnél egyedül pőrén állni, akkor benne támaszra lelsz. Gondolom a férfiaknál ezt a szerepet a nadrágzseb tölti be.:) Ja, és a táskában a felsoroltakon kívül szinte mindig van egy tiszta bugyi. Nem tudom miért, de van.

ValentEin 2009.08.28. 23:04:19

Szerintem is így van ahogy Andrew írta. De mindíg van egy két kivétel, aki normális. De sajnos ez nagyon ritka és eggyet sem ismerek:(
Jók a Bejegyzéseid Andrew:)

LucifR 2009.08.29. 01:03:21

Bazsi!
Hány évesek az új szerkesztő-jelöltek?
Te hány éves vagy?

Bazsiahegyről 2009.08.29. 08:03:45

@LucifR: Hát általába huszonegynéhány. Én 23 múltam. Amúgy tényleg jó írás bár lenne még mit hozzátenni, de akkor szerintem magunkra haragítunk minden nőt :D Sőt még Fricsekék is átjönnek a szomszéd blogból tökönrugdosni :P

Fiorentina 2009.08.29. 08:34:11

@Rosa Rugosa: Tökéletesen egyetértek, bár nekem még sohasem volt tiszta (használt sem...) bugyi a kézitáskámban... Nem tudom...Ez olyan LOL.

Amúgy meg nem éretlen picsákat kéne felszedned kedves Prince...

N@gy 2009.08.29. 08:41:26

Szereti a faszom így őket, viselkedjenek emberi módon, kivétel ebben az esetben nincs! Ilyen helyzetben a szarból kell építenünk várat...

Fiorentina 2009.08.29. 08:46:19

@N@gy: Hát azért most egy kicsit megvédem a nőket, pedig rólam tudja mindenki, hogy utálom őket, a nyávogásukat és sorolhatnám...., szóval ti pasik sem vagytok semmik...Rólatok is "ódát" lehetne zengeni....

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.08.29. 09:32:49

@N@gy: Lehet, hogy ők sem szeretnek téged...?
Amelyik meg igen, gondolom arról szól a történet.
Akit pedig ismerhetsz és a te szemszögedből emberi módon viselkedik, az gondolom mostanában valami felvonulásra készül.:)

Smoka 2009.08.29. 11:36:32

@N@gy: A nők úgy jók ahogy vannak. Most gondolj bele szegény gyógyszergyárak helyzetébe, szerinted mégis hova adnának el annyi nyugtatót ha nem ilyenek lennének? :D Volt nekem is 1-2 bnőm aki mellett a Xanax fogyasztásom egy pszichiátriáét verte :D Dehát ilyen a szerelem.

Prince Andrew 2009.08.29. 11:41:20

@Fiorentina: Ezt személyes sértésnek veszem :D
Amúgy nem éretlenek, mindegyik szép piros volt eddig, és az alma is akkor piros amikor érett...
Ezt a bejegyzést összefoglalóként írtam, a haveri körömből tapasztalt dolgokból. Nekem szerencsére nem volt dolgom ilyenfajta lányokkal, és nagyon remélem nem is lesz :D

Prince Andrew 2009.08.29. 11:43:20

De azért jó látni, micsoda vitát indítottam el egyetlen egy cikkel. Jól megdobja a nézettséget :P

Doktor-úr 2009.08.29. 12:25:39

Na, azt hiszem erre gondoltam amikor azt mondtam hogy még csiszolni kell rajta! Tökéletes munka csak gratulálni tudok, a téma meg hát hogy is mondjam...életszagú :D A dolog pikantériája hogy barátnőmmel együtt olvastuk :D ..bár rá csak a készülődés meg a táska igaz. Amugy szerintem a női táskákban nem csak buglyi van hanem még egy pár halott wombat,darth véder sisakja törött hajcsat...egyszóval minden nélkülözhetetlen dolog xD nekem legalbbis ez a tapasztalatom.

Prince Andrew 2009.08.29. 12:39:55

@Doktor-úr: A te barátnődnek is van Darh-vader sisak a táskájában? Ugye milyen jó dolog szórakozni a hangátalakítóval? :D

kacibog 2009.08.29. 12:40:49

Nagyon jó poszt!! :) Egy-két dologgal kapcsolatban magamra ismertem, na de pasik, valljátok be, milyen uncsi lenne az élet az érthetetlen női szokások nélkül. :D

Bazsiahegyről 2009.08.29. 15:21:09

hát igen :D uncsi lenne és mennyire nyugodt :D

N@gy 2009.08.29. 16:13:36

Hol érdekel engem hogy ki szeret? Most őszintén ... Abba hogy felvonulásra készül az lehet de akkor a Dunába kellene lőni...

N@gy 2009.08.29. 16:15:40

az összes nő lehet hogy lepaktált a gyógyszer gyártókkal és feltették az életüket arra hogy minket kicsináljanak ? mert ez nagyon megy nekik... erre nem is gondoltam lehet hogy az egész 1 nagy össze esküvés ?? :O:O ajnye holnaptól nem fogok kommentet írni mert elvisz a CIA vagy FBI hogy erre rájöttem azt a kurva ilyen dolgok húhha....

PrincessConsuela 2009.08.29. 21:04:52

hát lehet h velem van a baj, de én konkrétan hajmosás/szárítás fürdés fogmosással öltözéssel pisiléssel(mert az indulás előtt kötelező:)) együtt 35 perc alatt kész vagyok. barátnőm ennyi idő alatt a zuhanyzóig nem ér el.:) 1 táskám van. kivételes alkalmakra de általában szinte tök üres. szóval konkrétan tök fölösleges. amúgy sem szeretem a táskákat mert csak hurcolni kell meg figyelni h ott ne felejtsem valahol. mindig farmerban vagyok és úgy indulok el otthonról hogyha valami már nem fér a farmerom zsebébe akkor arra nincs is szükség. jah ezt csak úgy, vásárolni sem szeretek.:) fáj ha pénzt kell költenem.:D egyedül a hangulatváltozás stimmel. de az meg a hormonok hibája. nem tehetek róla. nő vagyok.:)

Angel · http://felvilagos.blog.hu/ 2009.08.31. 18:32:52

Azért ennek van ám másik oldala is srácok! Hiszen nem olyan jó dolog a szoba közepéről összeszedegetni a koszos zoknikat, s a lakás minden egyes pontján találni valami eldugott szennyes ruhát. Aztán az sem a legjobb ám, mikor te kint főzöl a konyhában röpke másfél órán kersztül, miközben a párodnak muszáj kipróbálnia az új nídforszpídet. Ha meg mondjuk beszélgetni szeretnél, mert valami bajod van, akkor legyint rá, és bekapcsolja a tévét, hogy kezdődik a száuszpark! Lehet szidni a nőket, persze. Hiszen idegesítő lehet egy csomó szokásunk. De nektek is legalább annyi van... A lényeg, hogy ne kergessük egymást az őrületbe, s képesek legyünk szívből szeretni a másikat, még ha vannak is hülyeségei...

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.09.06. 11:21:49

kit kell tökön rúgni?:D
amúgy egyetértek a nők hülyék. ennyi. de azért a férfibecsipődésekről sem feledkezzünk meg mint pl :box, foci,f1 nézés közben egyik kézzel pöcsvakargatás másikkal orrtúrás,egy- egy puki eleresztése:)
vagy az üres vajasdoboz visszarakása a hűtőbe, vagy a fekazoknik szanaszét hagyása és sorolhatnám:P persze tisztelet a kivételnek, ugyebár:)
süti beállítások módosítása