Szerelem

 2009.09.04. 11:31

Ahoj!

Nos, gondolom jó páran ismeritek már a Kovbojok zenekart. Ha mégsem így lenne, akkor kurvagyorsan youtube és keres!

Nagyot röhögtem ma reggel mikor felleltem a következő számukat, ami egy szép és őszinte szerelmes dal, a tőlük megszokott stílusban.

Jó szórakozást!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prince Andrew 2009.09.04. 14:04:03

"Nem fogom fel hogy miért vagy szappan-ellenes" XD
Ez kééész...

LucifR 2009.09.04. 17:55:20

a dal is faja, meg a kovbojokat is lávoljuk, de ne az legyen már a blog, hogy a napiszaros cikkeket belinkeljük....

wesborland 2009.09.05. 14:14:27

Ez már kurva régi :)

wesborland 2009.09.05. 14:23:40

Ja és most már tényleg tele van a faszom azzal a szájbabaszott kurva talicskával...:D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.09.05. 15:13:45

@wesborland: Kedves wesborland!
Nekem pedig a picsogásoddal van tele a faszom. másfél hete átírtam a talicskás post-ot, hogy ne nyíljon meg a videó automatikusan, de ha egy hangyafasznyit is ismernéd az internetet, akkor mér rég kitörölted volna a cache-t a böngésződből, és működne.
2. leszarom, hogy régi. ötletes és jó. nemtetszik, nemnézed. pont.

LucifR 2009.09.05. 18:22:10

@[Noise]: a zenei rovat 2 ben válaszoltam

wesborland 2009.09.05. 23:20:48

[Noise]: 1. Kösz, hogy átszerkesztetted, de valami nekem még mindig pofázik, holott rendszeresen törlöm a cache-t, úgyhogy vmi nem kerek...
2. Csatlakozom LucifR-hez. (de csak csendben, mer a végén még elbízza magát a kis körbekerített :D )
3. Ha ennyire gyenge az idegzeted, hogy egy ilyen komment felbasz, vagy egyszerűen növény vagy normális és nem támadó reakció létrehozásához, fordulj orvoshoz, vagy egyszerűen pihend ki magad, vagy igyál egy sört. Én per pill utóbbin vagyok túl...
4. Fröcsögsz vaze. Ne feszülj... (a'lá szintén LucifR)

Többet nem tudok mondani... kérem kapcsolja ki...

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.09.06. 17:01:23

@wesborland: "vagy egyszerűen pihend ki magad" na látod, ez rámférne...

LucifR 2009.09.08. 15:03:20

@wesborland:
Te feszülsz!
Ne feszüülj!
: ] xdxd
am nem is tudom kinek van fodros rövidmetéltje?!
RÖFL
süti beállítások módosítása