Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Régi idők emlékére

 2009.09.18. 20:32

Az normális ha borotválom a seggem? nem vagyok b. zi csak szerintem ez higénikus!
De az vagy :D Vegyél egy kecskét more, az majd leharapja a szőrt és nem kell beretválni...

Lányok, ha egy fiúnak szőrös a háta, az ugye nem menő?
De bazmeg, nézd meg Csubakkát meg a yetit is mennyien szeretik.

Hogyan lehet azt elérni, hogy amikor 1 pasi elsül, nagy adag jöjjön ki nagyot spriccelve?
Mint a kólánál... rázd fel előtte :D

LEÉGTEM? , Pizzáztunk a barátommal és fingottam egyet és mindeki röhögött.

Miért égtél volna le? :D A pasid tuti büszke arra hogy az ő csaja tudja a legnagyobbat/legbüdösebbet fingani evés közben.

A hetero srácok szoktak análisan maszturbálni?
Hát persze... mindannyian úgy csináljuk. Méghozzá szürkemarha szaruszerű szarvával, vagy Lehel kürtjével...

Lányok! Lefeküdnétek Jézussal? Télapó?
Isteni numera lenne... A Télapó meg... ha leszopod tiéd az egész puttonya.

4.5-es a péniszem mérete, az jó? 21/f
Hát valamire biztos. Had tanítsak egy versikét:
"Akinek rövid, lesz szíves közelebb állni,
 Nem kell a wc-ből Balatont csinálni!"


Izgat mást is ha pukizik egy csaj? Vagy csak én vagyok így?
Hát hogyne... nincs ember aki nem élvezné ha jól lefingják és belélegezheti a szagot. Asztműsoknak különösen ajánlott.

Első szex a pasim ágyában. És már mással is szeretkezett ugyanott. Jól van ez így?
Nem bakker, fogj baltát aztán hasogasd el az ágyat... Nem gondolod hogy akárki minden barátnője után ágyat cserél... Van aki még ágyneműt sem :D
 

Címkék: vélemény szex perverz felvilágosítás napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása