Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha szar a szex

 2010.11.03. 16:48

Mindenkinek vannak szexuális problémái amitől esetleg szar a szex. De mi van ha szó szerint az? Ezt a két videót nektek kukáztam, remélem élvezni fogjátok és innentől a kakiszexeseket is üdvözölhetjük az oldal olvasói között. Wehehehehehehehehe (sátáni kacaj)

 

Remélem jól szórakoztatok és nem akarok több szar az élet típusú hozzászólást látni. Akik megnézték a második videót hányás nélkül, na közöttünk kisorsolunk egy adag szart. Akik az elsőt, azok közt egy csókot evés után a hölggyel. A szar szex amúgy nem egészséges értem? Még akkor sem ha nincs más választásod mert két bazi nagy ukrán ügyviteli asszisztens lefog a harmadik meg szétkeni rajtad. Mert a végén még elkaptok valami szarságot!

Címkék: web videó szex perverz agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2010.11.03. 20:51:54

mondhatnám h minek nézed ha nem bírod... de nem mondom:P

Bazsiahegyről 2010.11.04. 06:17:23

@PrincessConsuela: Ne is mond mert nem nem is néztem :D

PrincessConsuela 2010.11.05. 14:57:10

@Bazsiahegyről: Tegnap írtam neked levelet. remélem sikerült. nem értem én ezt a blogponthus levelezést.
süti beállítások módosítása