Megjöttek a hótolók

 2013.01.21. 10:40

HÁHÁ de meg ám! És bár éssel nem kezdünk mondatot én megteszem csak azért is (mert ilyen szemét vagyok én hehe)! ÉS áldja meg a drága jó Isten a kezüket lábuk nyomát meg az összes családjukat inkább maradt volna az összes hó ahol van, lejártuk volna lábbal ha mással nem. Lehet mondani hogy mit sír a szám mert pár napja még azért nyígtam hogy ugyan már fél méteres hóban merre járnak.
Mondjuk engem a munkájuk kára csak annyiban érint hogy majdnem belekanyarodtam egy másik kocsiba. De segáz mert nem a saját járgánnyal voltam. Máséval meg olyan könnyű verni a csalánost mint szájba pislantani egy ártatlan kisgyereket. Tehát az áldozat a már majdnem após, akinek kocsija ami békésen parkolászott meg úgy nézegetett mint hal a szatyorban. Csak állt az út szélén a parkolóban szabályosan amikor a semmiből feltűnt egy hótoló majd a lapátjával letörte a bal visszapillantót. Lehet mondani hogy lehet vezetni anélkül is mert tény, a kocsi nem azzal megy, hanem én hajtom lábbal. Az elkövetőt látták is páran, mondjuk Petőfit is azóta hogy meghalt... na ez a jóember kiszállt a hótolóból, megnézte mit csinált, majd mivel érezte hogy ebből jól nem jönne ki, visszaszállt egy legyintés után és továbbállt. 
Tanulság & következmény? 
Egyben mondom a kettőt: legközelebb ha látjátok hogy ez történik akkor menjetek oda verjétek meg az illetőt vagy legalább adjon valami betétlapot stb... Mert ha felírjátok a rendszámot és bejelentitek a helyi "KOMSZOL"-nál valamint egyéb szerveknél hogy ez meg ez a gép ezt tette, tagadni fognak mindent zsigerből mint a náci háborús bűnösök. Mert ugye menekülés közben lőtték magukat tarkón az emberek...

Címkék: vélemény beszámoló örjöngés töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása