Igen, engem biztosan, különben senkit nem próbálnék meggyőzni az ellenkezőjéről, nem igaz?

Igen megkaptam jómagam is már az első adag Covid védőoltásomat, ami feljogosít innentől kezdve arra hogy feketeöves virológus, kémikus, biológus és nőgyógyász asztalos lehessek. Pfizer/Biontech vakcinát kaptam, mellékhatás eddig nem volt, ha csak azt nem tekintjük annak hogy random időpontokban dobok egy hátraszaltót és úgy érzem farhátat kell ennem, vagy el kell mondanom hogy nem Bill irányít.
Egészen biztos vagyok benne amúgy hogy gyerekkorától kezdve erre készült, hogy engem és szűkebb családomat irányítsa. Pl: az édesanyám azóta készségszinten töri fel a NASA rendszereit (fateromat azóta nem értjük mit beszél hogy orosz vakcinát kapott, gondolom az ő gombját meg Putyin nyomogatja, nagymamám pedig a kínai vakcina miatt fura szemmel néz a kutyára és a szája szélét nyalogatja). Egyedül a feleségemre volt negatív hatással, aki azóta felcseréli a Himnusz bizonyos sorait hogy megjelenjen az ősmagyar ellenes Sátán. 

Szóval belegondolva tényleg nincs mellékhahirsuhgihrihweri. Bocs, hátraszaltó közben nehéz gépelni, most pedig mennem kell farhátat venni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása