Anna, Peti, Gergő

 2021.05.17. 09:01

Mondanom sem kell hogy a Bogyó és Babóca utáni nagy gyermek kedvencről lesz szó.
(Bogyó és Babóca: poszt apokaliptikus világban, sugárzásnak kitett, mutálódott gyermekek élnek egy erdőben, felnőttek nélkül, mégis van áram, folyóvíz, meg úgy egyáltalán bármi ami az élethez kell, továbbá a 3 év körüli óvodás Bogyó, egyedül palacsintát süt...) Nem mondok semmit, 
ugorjunk... 

Anna, Peti, Gergő... a gyerekeim imádják. mert olyasmik történnek velük is mint a mesében. Én nem imádom. Soha egy kósza bazdmeg, egy totálfos nap munka után amikor a fejeden ugráló gyereket legszívesebben bemákteáznád. Aztán magadat is.
Értem hogy nem nekem szól, pedig nekem is kell hogy szóljon mert én olvasom. 
De ezt még sikerült tromfolnia Boribonnak a bemindenezett játékmackónak. Vagy a gyerek van bemindenezve mert látja a mackót mozogni. Normál körülmények között ha medvét látsz, igyekszel nagyon jól megnézni, mert mást nem fogsz már látni sokáig. 
De ez még nem minden... Peppa malac... Nem mondok semmit, ez a kép összefoglalja a bajomat:

r73cf0c9e6aeb757815af2106adead53d.png

Címkék: vélemény beteg beszámoló töprengés agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása