Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mri

 2021.05.27. 09:02

Ez a vizsgálat egy jó buli annak aki szereti a monoton, tuccogó zenére a meditálást. Nekem ez nem ilyen volt. Első időpont eme nemes vizsgálatra, fél év múlva... Úgyhogy elfáradtam magánrendelőbe potom 43e JMF-ért megcsináltatni ezt a csodát. Már ott is élveztem ahogy betolnak egy fehér wc gurigába és nem mozdulhatok 20-25 percig. A fejemre tettek egy fültokot, zene spec nem jött belőle... Levetettek minden fémet, mondom zipzár azért maradhat?

Nagyon vicces, nem. Zoli jött egy viccesfiú... - innentől nekem rossz volt. Nagyon rossz. 

 

 Bárcsak mondhatnám hogy innentől kezdve minden jól alakult, de a legjobb rész az volt amikor már öltöztem. Hazamentem hogy végülis élek, mi baj lehet? Nem telik el egy óra cseng a telefon hogy vissza kéne mennem. Mondom otthagytam valamit? Neeeem. Baj van? Neeeemm. 
Meg akarnak csinálni egy kontrasztanyagos vizsgálatot is. Juhhé, majd kiugrottam a bőrömből mert az újabb 45e JMF. Boldog voltam mint amikor indul a Mancs Őrjárat. Odaérek, áááá itt a viccesfiú. Már vártak...
Megadtam magam a sorsomnak, megkérdeztem hogy a kontrasztanyag hogy jut be a szervezetembe, meg kellene innom?
Nevettek.

Ön nagyon vicces ma!

Nagyjából 3 másodperc alatt rámtérdeltek és mielőtt annyit mondhattam volna hogy de én félek a tűktől már megint bent voltam a gépben és szólt a Satisfaction.
Igazából ez a poszt csak ürügy hogy a klippben ugráló melleket nézhessünk.

 

Címkék: szex perverz pihent töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása