Gyerektároló kiságy

 2021.06.22. 10:26

Feleségem határozott kérésére a következő projekt a kiságy összeszerelése lett. Imádok szerelni és tudok is. Megboldogult ifjú koromban, amikor lánctalpast szereltünk, valójában fingunk nem volt arról hogy pontosan mit csinálunk és a vége általában az lett hogy a kiszerelt hibás alkatrészt és az elvesztegetett fiatalságunkat gyászolva, zokogva felgyújtottunk valamit. Ebből persze adódtak érdekes kérdések szép számmal... 

Felgyújtottátok?

Fel.

Tényleg?

A hamvaiban állsz.

De akkor hogy fogják ezt még megcsinálni?

Ezt, már sehogy.

Szóval így hengerfejeztük, olajpumpát, vízpumpát, elektromos részeket és egyebeket cseréltünk, ezen:

kub-meteor-02.jpg

Ezek után joggal gondoltam hogy egy kiságy összerakása nem jelenthet problémát. Pedig de. Az hogy lehozzam a padlásról és még két napig keresgessem ott fenn 2 000 000 kelvinben a részeit, már eléggé elkeserített alapból, főleg hogy nem lett meg minden csavar. De rajtam nem fognak ki... Ravasz vagyok, kegyetlen és nincs technikai érzékem. Igazából a szerszámok nevét is 23 évesen tanultam meg és felejtettem is el. Remek taktikám volt amúgy, minden szerszám speciális szerszám. Ha ezt tudod és a feladatra szakosodott spec szerszámot kéred, meg is fogod kapni. 
Közben összeraktam a hátsó falat. a rácsot és két oldalmerevítést. Nem akadtam ki azon sem hogy a bambuszkulcs tekerő folyamat kirepült a kezemből. Elérkeztem a munkának arra a pontjára amikor fel lehet állítani és majd a másik hátfalat rátenni. Ahogy megemeltem, atomjaira esett minden. Itt már elfogyott a végletekig edzett türelmem és kiszaladt a számon egy csúnya szó. Egy perc hosszan kb. Kisfiam utána megkérdezte hogy ez milyen nyelven volt, feleségem csak lefőzött egy duplakávét és a kezembe nyomta. Itt nem volt opció a gyújtogatás, beltérben nem szerencsés.
Neki kellett állnom újra. Mivel elég ideges voltam ezért mindent, mindennel összecsavartam, szögeltem, ragasztottam, aztán egy kád vízben, víz alatt fával meghegesztettem. 
Kész a kiságy. Nem beszélünk róla a családban. Tabutéma.  Mint a németeknél hogy papi mit csinált a háborúban. Többnyire villanyszerelő volt...

Címkék: vélemény beszámoló pihent töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása