Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtérek Jézushoz mert vannak dolgok amik kiakasztanak. 

Mit tegyek egy spriccelős dildó tartályába?

 Paprikás hangyasavat, langyos gyurmában feloldva.

Mit csináltok szexnél a spermával ami kifolyik belőletek?

 Hát a függönybe törli mindenki.

Tegnap délelőtt a barátnőmmel análszexeltem,és beleélveztem.Utána öltöztünk,mert mentünk az anyjához anyák napjára ebédre.Egyfolytában mellette voltam,és csak este ment wc re.Mi történt egész nap a spermával? 

 Na szerinted? Pudingos állagot vesz fel ilyenkor és abból lesz a híg fosás.

Hogyan kommunikáljam a barátnőm felé, hogy nekem a szőrös hónaljak tetszenek, és hogy ő is növessze?

 Hónaljnövesztésről még nem hallottam, de az orvostudomány nem ismer határokat.

Baj van? Éhgyomorra kellene ma dokihoz mennem, de reggel ondót nyeltem, most mi legyen?

 Büfögd fel!

Csak a prostikat hagyja hidegen, ha egy 30as pasi a szüleivel él?

 Nem, kormányhatározat tiltja hogy 30as a szüleivel élő fazonok prostihoz menjenek. Rá is fognak kérdezni.

Fiúk,lányok! Előfordult már olyan,hogy anális nyelvjáték közben a partneretek egy óriásit és bűzöset szellentett? Mi történt a továbbiakban?

 Akkor már mindegy alapon mindent adj bele.

Prostinál a heréket hogyan véditek,oké hogy a péniszre gumi de a herékre nem lehet?

 Sapka, sál és a seggedbe gyömöszölöd.

Szeretsz hokizni?

 Sajnos nem tudok korizni...

Normális ha fiúként egy nap alatt 21-szer vertem ki?

 Lányként vadabb lenne...

Fiúk kiábrándító ha a lánynak erőteljesen szőrös a popsi luka és arra kér,hogy nyaljátok neki?

 Kissé, de ha masnikat raknál bele...

A Szűz pasi olyan mint a jó bor?

 Soha nem bontják meg, mer ez a jó bor és megrohad a polcon?

Mennyire taszító ha az egyik herém jóval nagyobb mint a másik?

 Egyik alma, másik borsó? Nem taszító, krónikus.

Tényleg meleg vagyok ha szeretem a citromos sört?

 Hát az is sokat számíthat hogy pasikkal dugsz.

Mi történik ha a feleségem mellét elkezdem szívni, és kiszopom megiszom belőle az anyatejet?

 Alapból semmi, de ha laktózérzékeny vagy...

Mi annak a folyadéknak a neve ami a nőkből jön ki spriccelő orgazmus során? Mi az a folyadék?

 Pörköltszaft, vagy Női amreps.

Fiúk, nektek is olyan csodásan izgató amikor egy lány popsija annyira kitágul, hogy bele látsz a végtelen mélységbe?

 Igen és Tom Cruise kikiabál belőle hogy nem vagyok buzi.

Egy porszívóval ellehet veszíteni a szüzességet ?

 Csak ha az egészet feldugod.

A nők abból élnek, hogy puncijuk van?

 Nem. Ostoba. Fujj. De tényleg baszki, szedd össze magad. Hát a jóanyád abból él???

Címkék: vélemény beteg szex hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása