Barátok közt

 2021.07.21. 08:45

Sajnálatos módon 23 év után véget ért a Barátok közt. Nem is tudom, hogy ha már belenyúltam a szemembe és megindultak a könnyeim, melyik kispárnámat sírjam tele. Bevallom a hatása alatt állok annak hogy ebből a remek sorozatból több mint 10 000 rész készült. Erre mondják hogy a negatív élmény is élmény...

Egy kis érdekesség: nagyjából 200 000 percbe telne megnézni minden részt egyhuzamban, ez 4,5 hónap. Egy átlagember 4,5 hónap alatt napi 8 órában, úgy hogy a hétvégéket nem fekteti bele, megtanul egy nyelvet legalább alapfokon. Lehet agyalni melyik a hasznosabb. Értem hogy a szarvakarással töltött nap után kell egy kis kikapcsolódás, de valószínűleg az is hasznosabb ha 2 hétig levegővétel nélkül a falat fejelgetjük. Akkor még Jézus is megjelenhet ha ügyesek vagyunk. Hé pont itt van... 
Megkérdeztem, mérges arra aki így pazarolta el az idejét. Bár bevallom, Magdianyus hiányozni fog amíg világ a világ. Remek keresztmetszete volt társadalmunknak. Állítom ezt úgy hogy egy részt sem láttam. Józanul. Nem állítom hogy részegen élvezhetőbb, mert soha SENKI nem látott részegen...
Szóval szent meggyőződésem hogy ebben az országban, legalább lélekben mindenki házmester. 

Mer az nem úgy van, én is voltam gyerek/szülő/nagyszülő szoktam én is focizni/takarítani/tanítani mer ha erre van ideje akkor legyen ideje gyereket nevelni/főzni/dolgozni!

Megfelelő aláhúzandó... Vagy feljelentendő, mindenkinek a saját szája íze szerint. 
Kérdezhetitek mire akarok ezzel célozgatni. Nem vagyok egy filmipari Tell Vilmos, de az egyik említett dologból mintha következne a másik. Aki egyszerű annyira hogy házmester legyen, még ha nem is az, annak elég Berényi Miki és még szerepelni is akar majd. A többi meg esetleg megnézi ki volt az a Fellini...
Vagy ez olyan kicsit sárga, kicsit savanyú de a miénk életérzés?

Mi? Hogy Jóban rosszban rajongó lennék e? Lebuktam... A szomszédok tán jobb volt? Nem. Annak még a zenéjét sem lehetett énekelni. 
Egyvalamit nem lehet tagadni: mindennapi problémákkal foglalkoztak (amikor az egyik szereplőt valami emeletről kiálló vasakba lökték...) ami bárkivel megeshet. Megérintette a néplelket és már vártam hogy Magdianyus halála után beinduljon a párkereső műsor Vilibácsinak.

U.I.: nem a stáb munkáját akarom lebecsülni, a filmes szakember nem véletlenül filmes szakember...

Címkék: vélemény ajánló beszámoló töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása