Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amikor azt hinnéd hogy az emberiség számára már késő, akkor rájössz hogy tényleg késő. És a közmegegyezéssel egyetértve, az élet keletkezését általános hibának tartom.

18-30 éves melegek, hány tömött fogatok van?

 Tömött fog? Ebből valami agyrohasztó statisztika lesz?

A nőknél komolyan szakító ok ha kicsi a szerszámom?

 Igen. Volt 9-es villáskulcsom. El is hagytak...

A repülőtéren ellenőrzésnél vagy mikor átnéznek az óvszeres doboz be bír csipogni?

 Hogyne, ha csatornafedélből olvasztottat veszel.

Ha lenne olyan hosszú farkatok srácok, megdugnátok magatokat legalább egyszer?

 Nem, minden bizonnyal övnek hordanám.

A zseni vagy a magas intelligenciaju emberek (120+ peldaul), szoktak maszturbalni?

 Stephen Hawking tutira nem. Főleg hogy meghalt.

Jó a melled, nekem kellesz! ez a szöveg tetszene nektek lányok?

 Ronda Rousey állítólag az ilyen dumákra bukik...

Nagyon durva, ha valaki arra izgul, ha a nő szája büdös?

 Nem, az inkák ezt annyira tisztelték az ilyet hogy nyilat mérgeztek vele.

Valóban létezik az a fajta fétis mikor valaki szeret bepisilni különböző körülmények közt?

Hogyne! Amikor akár be is szarhatnék, én örülnék ha csak bepisálnék. 

Szerintetek létezhet olyan, hogy hintaló fétisem van?

 Na ez a kérdés jó... Végül is... Nekem az jön be ha közben felfújt gumikesztyűvel ütik a hátam.

Minden pasinak barna a popsi luka körül?

 Nem ismerek minden pasit...

Ti hogyan tartjátok a fitymátok?

 Zsákban a sufniban.

Belém ment, félek!?

 Éééén iiiiis?!

Szerintetek egy enyhén dagi szemüveges férfinak lehet valahogy barátnője vagy mindenképpen kondiba kell járni és keményen edzeni?

B a helyes válasz. 

Miért csúszik ki a plug? Szeretnék utcán erényövben, és pluggal a fenekemben sétálni.

 Elsőre pug-ot olvastam... Nem is értettem miért lenne jó egy kutyával a seggedben mászkálni... De így már oké.

Lenyeltem a spermát és fura szájszag?

 Gőzölt görény szaga lett?

Hány liter sperma fér el egy nőben?

 Végül is jogos... Ha fejem áll, nem folyik ki...

Lányok, egy ilyen szöveg jutott eszembe : szia bébi, te kis édi, gyere velem együttélni. ez bejöhet?

 Nem. 

Hosszabban:

Nem. Nem 

 

 

Címkék: beteg szex hülyeség feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták fájdalmas napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása