Tankcsapda klipforgatás

 2021.08.04. 08:40

Ez is egy álmom volt, hogy egy általam kedvelt zenekar klipjében szerepelhessek. Jelen is voltam pár koncertfelvételen amikre ma már nem lennék oly büszke mint akkor voltam, pl: Ossian. Amire még ma is az pedig a Moby-Dick. Az első sorokban tomboltunk és kiabáltunk abban a szent meggyőződésben hogyha ezúttal bemehetünk mondjuk a Moby-Dick öltözőjébe haverkodni, annak nem az lesz a vége hogy kikergetnek amiért orvvul megittuk a sörüket. Hiába no, minden szentnek maga felé hajlik a keze...
Aztán itt volt ez az alkalom. Akkor már nem kedveltem a Tankcsapdát, mert amit el tudok játszani én is gitáron, az olyan csudajó nem lehet... De az ismeretségi körben, a régi koncertszervezőnk húgának a kutyájának a sarokban álló porszemének a szomszédja, hatalmas nagy Tankcsapda, Depresszió, Road fanatikus volt. Amint megjelent egy számuk leült betanulni a szöveget.
Kis zenei kitekintő: ugye látjuk hogy ez a 3 zenekar ugyanaz? Még csatolható lenne az Alcohol és a Black-out is. De mivel mi az ízlés magas iskoláját képviseltük már akkor is, ezért elhatárolódtunk ezektől a zenekaroktól, mint vegánok a McMenütől. Pohárral. Nagy colával. Szopós palack nem kell...
Épp ezek miatt eléggé váratlanul ért hogy szombat délután ne a lábamat nézzem és számolgassam, mint egy mániákus hogy megvan e minden lábujjam, hanem menjek klipforgatásra. Amikor megtudtam milyen klipben kéne statisztálnunk, kacagtam és sírtam. Tankcsapda - Köszönöm doktor.
A helyszín a Komáromi Erőd egyik sötét kamrája volt, ahol előbb gondoltam volna arra hogy itt horrorfilm lesz, minthogy egy klip. Olyan sötét volt, mint egy zárt ablaktalan pincében. Oh, wait... A feladat annyi volt hogy üljünk tábori ágyakon és nézzünk ki rosszul. Aki látott már szebb napjaimon, az is rendszeresen megkérdezte hogy jól vagyok e... úgyhogy testhezállónak éreztem a szerepet. De hogy fokozzuk a hatást, mivel sötét volt és hideg és sokan voltak körülöttünk megnyitottunk egy sört. Na most abban a hatalmas csendben ez gyakorlatilag egy dörrenéssel járt és mindenki azt nézte ki volt ez az állat. Én is. Nem hagyhattam magamat gyanúba keveredni a hithű Tankcsapda rajongók előtt. Továbbra is kerestem ki volt ez a hangoskodó állat, még sörivás közben is! Tankcsapda fanok unite!
Igaz már nem lelkesedtem a zenekarért, mert elmúltam 14, de úgy voltam vele, csak benéznek a forgatásra és akkor lesz mit mesélnem a gyerekeimnek, akik akkor még nem is voltak. De kettő dolog hiányzott erről a happeningről... A zenekar és a lelkesedésem. És még a klipből is kivágtak. A szemetek...

Címkék: vélemény ajánló beszámoló töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása