Ketogén diéta

 2021.08.14. 07:40

A diétákról, főleg a ketogén diétáról értekezek egy rövidet most, úgyhogy a bontott malacot és a csipszeszacsit söpörje félre mindenki! A sör maradhat, meg a zsíroskenyér, azért mindennek van egy határa... Szóval, van egy kisebb egészségügyi problémám amihez javasolják a diéták elkezdését. Néztem, néztem hogy melyik lenne jó, a mediterránt javasolták egyébként, ami főleg hal. Hát én meg főleg halat nem eszek, úgy 30 éve. Igen, nekem ez meggyőződésből fakadt már 5 évesen is. Nekem számítanak a halak érzései. Az meg nem igaz hogy rögtön hányok amint egy villányi hal eljut a számig! Villányban max mirelit hal van amúgy is. Tévedtem... Itt a villányi hétfejű takaros csadoros pongy. Nem ponty. Pongy. Mert kínai. Szóval a mediterrán diéta kiesett, sajnos... 
Amíg emiatt zokogtam, mondták hogy nézzek rá a ketogén diétára. Előre féltem, mert agresszív még a neve is. Mint valami mérgező gáz. Szarin, Omán, Buthán, Ketogén, mustárgáz. Egy kedves barátom, igen a villamosjegyes csávó, befényképezett nekem pár oldalt a ketogén diétás könyvéből. Nem azt mondom hogy bár ne tette volna, de ilyenek vannak benne:

reggeli: 3 db agyvelős palacsinta, 50 g tofu, 10 g méz

Megkérdeztem hogy most szopat e, vagy ténylegibű mondja ezeket. Valószínűleg azóta is ezen röhög, de hogy nem eszünk tofut az rendesen biztos. Akármit nem viszek be a szervezetembe, az az én szentélyem, az elmém szent helye, ahova a lélek csak hányni jár. De ez nem vette el a kedvemet a tökéletes ketózis elérésétől, a fejemben ez nagyon orgazmikusnak hangzott... úgyhogy néztem tovább az ebédet. Ebéd nincs. A következő a vacsora:

100 g konfitált sertésszív, 50 g pástétom (csontvelő, máj, lép), 70 g libatepertő

Nem tudom mit csinál aki megkonfitál akármit, de így érzésre a sertésszív nem lehet annyira remek. Tudom, blackmetál meg minden, ahogy végigfolyik rajtad a vér, meg Daeneris Targeryen is szívet evett, lépjünk tovább. Ha nem az a cél hogy tisztulással kezdjünk akkor nem tudom mi, mert ezekre ha ránézel vagy le is nyomod a torkodon egy kis fémdarabbal, tuti visszajön még a füleden is és ha körbeforogsz olyan leszel mint egy szökőkút. 

Erről is van egy teóriám: van egy kis csapatnyi tudós, akik körbeülnek egy asztalt. Az asztalon papírok vannak, amikre ételnevek és fura szavak vannak ráírva. Sorban mindenki felfordít egyet és amelyiken nem röhögnek, a lejegyzőjét tökön verik széklábbal. Így jön létre a "konfitált - sertés - szív". A tudósok meg azóta ezen visítanak hogy:

- Nézd már Olaf, valami hülye megeszi...
- Tudom Ikea és még fizet is érte!

Kitaláltátok, nem értem el az orgazmikus ketózis állapotát...

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása