Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aki azt hitte ebből a számból majd jól megtudja hogy a szex vajon mi, hát az tévedett. Mondjuk attól is függ a dolog hogy a Heidegger-i vagy Kant-i értelmezést vesszük. Megkockáztatom '99-ben ezek a lehetőségek nem kerültek szóba. A kor egyik jeles filozófusa megpróbált választ adni eme nemes kérdésre, hevesen mutogatva. Ő volt a korszak fehér Tupac-ja, akit nem lőttek le, bár a filozófiatanárok szövetsége vérremenő vitákat folytatott a dalszövegei értelmezése kapcsán. 

A klip egy kertitörpe kacagásával indít, akinek a heréjét egy fűszállal csikizik. Eztán jön a klip egyik fő kérdése: a szex vajon mi? Majd flegmán rátol egy: ha szeretsz vajon mi? kérdést is. Na ennek itt nincs nagy értelme, kb mintha megkérdezné hogy: Na mi? Nagytotál következik a fürdőben félmeztelenül ülő szereplőkről, akiknek a biodíszlet szerepe jutott egyedül a klipben. Vagy ők éneklik a refrént, bár nem mozog a szájuk. Lehet ez ilyen isteni kinyilatkoztatás akar lenni, ha meghalsz ide kerülsz, nincs Mennyország, nincs Pokol, csak egy röhögés és valaki rádkiabál hogy a szex vajon mi? Lehet emiatt akartak régen is örökké élni.
Mindenesetre kitűnnek az előadó, szóhangsúlyozási képességei. Büszkén jelentem, a magyarban sehol nem ott van a hangsúly mint ahol Pain használja. Utoljára Gáspár Lacitól hallottam ilyet, valamint Dopeman höööööööö-je bírt ekkora megdöbbentő erővel.1:00-nál elvesztettem a szöveg fonalát pont emiatt, pedig amúgy az nem olyan rossz. Ugorcsenger versíró tánccsoportja biztos díjazná, de akkor éppen betonozni voltak amikor díjazhatták volna. A zene olyan drámai hogy benne lehetett volna a Háromfejű cápa című filmben. 1:26-nál egy csávó úgy néz a másikra, hogy mostmár csak bezacskózott tv-ben lehetne levetíteni a klipet. Ezalatt az énekes hangosan fuldoklik a helytelen levegővételek miatt. Aki esetleg még a választ várja a szex vajon mi kérdése... van egy rossz hírem. Eddig nem derült ki, pedig már tűkön ülök én is, mint 13 évesen amikor vártam hogy megvilágosodok ebből a remekből. Csak annyi volt a probléma hogy akkor sem értettem a szöveget, pedig költői. A kakóscsiga csoport legügyesebb kis költője él ezekkel a fordulatokkal: "Angyalom ha felhívlak este,gyere át (szigorúan rosszul hangsúlyozva)" - elküldjük a boltba az anyukát (ez saját, de illik hozzá). 
És tudatosan arcunkba kacag a művész, mert ez így jó, mert ez így jó. Innentől pedig egy újabb enigma következik. Pain mond valamit amit gyerekkorom egész városnegyede nem értett, épp ezért félreértett:
"hollarísinátume demi van a tükörben" Ki az a Demi? Milyen tükör? Milyen nyelven van ez? Most már adott a lehetőség, rágugliztam a dalszövegre... Régen megvehettem volna kazin, de apám az autóban biztos nem engedte volna meghallgatni csak ezért, az meg más kérdés, ha mégis meghallgatjuk, akkor feszítővassal szedtük volna ki még a magnót is a Suzukiból és rituálisan elégeti még az autót is. Szóval megnézem mi a szöveg:
"Ólári és én látom ezt,de mi marad különben?" - majdnem. A lakótelepi változat romantikusabb. 
"Énekelj vagy bűntetés" - Na akkor... iszok picit a seduxenre.
Mondanom sem kell, nem ettől világosodtam fel. Nem. Tudtam. Meg. A. Sex. Vajon. Mi.
Biológiai reprodukciós folyamat. Szívesen...

Címkék: zene vélemény ajánló web youtube videó szex beszámoló poén feladvány perverz pihent töprengés fájdalmas agyhugykő klippelemzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2021.08.18. 12:35:06

A klipkészítés után meg csaptak egy nagy grupen partit. ;D
süti beállítások módosítása