Szolgálati lakás

 2021.08.26. 12:41

Egy szolgálati lakáshoz hozzájutni mindig nagy öröm! Bár az én arcomon ennek halovány árnyéka sem tartózkodott amikor megnéztem a leendő rezidenciát. Az egy dolog csak hogy tele volt döglött bogarakkal és ráadásul vastagon. Csótány, dohánybogár, darázs és mindennek a tetején egy röhögő moly. Vele még volt gondunk... a többit kidobtuk. A gáztűzhely televerve gyorscementtel, a falakon az újravezetékelés helyét elrejtették 2 ujjnyi vastagon domborodó betonnal. Lecsiszolni nem tudtam 3 éven keresztül. Az ajtó mindössze egy ujjnyival volt kisebb az ajtónyílásnál. Párszor mondtam már hogy ilyen helyzetből szép nyerni... Nekiálltunk felújítani. Az 1. Taktikai Nehézgondolkodású Gyorskezű Légvédelmi Rakétaüteg viszont jött segíteni! A beépített szekrénybe ketten beleálltunk és vállal szétborítottuk. A csempe a wc-ben, egy ütéssel körbe leborult. Gyufaszálakra volt ragasztva a egytől egyig... A fürdőben nem voltak gyufaszálak, ellenben amikor levertük a csempét... Átnézhettem egy lyukon a konyhába. Mondták is hogy nem baj, legalább fürdés közben is fogjuk tudni egymás kezét fogni, amíg a másik mosogat. Elkezdtük a linóleumot is feltépni. Mindössze 6 réteg volt egymáson. Az egyik szobában még szőnyeg is volt alatta. Lehet bele volt tekerve az első lakó is 72-ből... Egy helyen láttam hogy pattog le a festék a falról, megkapartam. 5 féle színe volt. Elkezdtem keresni a szőnyeget amit az előző lakó hagyott ott, de gondolom egy GYŐRSZOL-os sem örült volna ha bekopogtatok hozzá a zöld szőnyegért. Vérszemet kaptunk ezen a ponton, mindenhova padlopont öntöttünk, lejárólapoztunk, kicsempéztünk mindent. A Győrszolos azt mondta szép lesz biztos, nem jön ki megnézni, a tönkretett sütővel meg csináljak valamit. Hát így is lett. Amikor leadtam a lakást, egy barátom vette át. Fura módon az otthagyott fürdőbútor nem volt ott. Hogy hova tűnt? Hát a GYŐRSZOL alkalmazottja, hazavitte. Elköltözéskor kimentünk a lépcsőházból. Ülünk be az autóba, hát látjuk hogy a szekrénnyel jön kifelé. És hogy a sütővel mi lett? Hát jött a GYŐRSZOL bedolgozója, megjegyezte hogy nem kellett volna tönkretenni, így ki kell fizetnem. Illetve levonják a kiürítési díjból az árát. A. Sütőnek. Amiről. Azt. Mondták. Húzzam. A. Faszomra. Nem álltam neki vitatkozni... Legyenek boldogok, remélem elégszer leírtam hogy GYŐRSZOL. Egyébként a sütőt még nem vitték el onnan mindig és az ajtót sem cserélték ki.

A végén számot vetettem... Közel 1 millió JMF került a lakásba, befektetésre hogy lakhatóvá váljon utánuk. Egyébként Télen 17 fok volt a lakásban...

Címkék: vélemény ajánló beszámoló perverz töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása