Warhammer napra készülés

 2021.10.03. 09:35

Ez is ilyen dolog, hogy párszor már értekeztem róla, de rajtam kívül magyjából 3 embert foglalkoztat. Amikor számukra is kiderül miről is van szó... Cirip, cirip. Hónapok óta nem mozdultam ki otthonról, nem is terveztem. Ekkor csilingelt a messenger, őszi szendergésemet megzavarva. Hát, lenne e kedvem e indulni e meg e játszani e egy warhammer játéknapon. Lepergett előttem életem filmje. Az eddigi 4 meccsen amit játszottam, feltörölték velem a padlót, leöntöttek benzinnel, meggyújtottak, hamvaimat szétrugdalták. Nagyon erősen úgy nézett ki, ez nem az én játékom. Na de maj most! Lefújtam a port a kis figurákról, amiket nagyjából egy jó éve nem érintettem, megsimogattam gyorsan őket. Ahh a szentimentalizmus... Összedobtam egy sereget gyorsan egy alkalmazással, amit tavaly frissítettem utoljára, hisz azóta nem használtam. Amikor eddig eljut az ember, jön a lutri rész. A profiknak van erre külön szállítóeszközük, de nekem ez kiesett... Beraktam mindent egy nagy dobozba. Amit kiszedtem belőle, enyhén darabos volt. Hát szétverték egymást a katonák a dobozban, ez van. A ragasztót persze otthon hagytam, mert az oldalát ragasztóval meg kellett ragasztani és még nem száradt meg. Elkezdődött a felpakolás, szégyenkezve kipakoltam én is. Nem vagyok egy ügyes festő, ez megint bebizonyosodott. Kissé Salvador Dali és Picasso kései emberábrázolásaira hasonlít amit csinálok. Most felmagasztaltam... Ellenfelem csak mosolygott. Gondolom kinézte mi az amit szinte azonnal visszarakhatok a dobozba. Bár amikor megkérdeztem min mosolyog, azt mondta semmin, nyugodjak meg. Még akkor is nyugodt voltam amikor Ő kezdett és egyszerre 43 kockával dobott és ezzel a lendülettel kinyírta a seregem felét. Eszembejutott, hogy várnom kellett volna még azzal, hogy emberek közé menjek. A saját körömben nagyjából 2 lépést tettem meg, lőni nem volt mivel, úgyhogy ismételten megjelent egy figurája az enyémek között, 3 fölöttük és nem azt kérdezték, srácok kértek e kakaót. Valami nem tűnt okésnak... Bazz a programot ami alapján sereget csináltam, nem frissítettem. Egy előző szabályrendszer alapján veretem magam halálra. Ez most meghozta a kedvem a további játékhoz... De, nem adom fel!!4!?()/@ Megcsináltam közben a nekem új szabályrendszer alapján a sereget... Büszke vagyok magamra és legközelebb talán majd nem egy beszittyózott kretén gumitörpe módján fogok szerepelni. Talán. De legalább van... Hm... Kávé és bacon. Béke.

Címkék: vélemény ajánló beszámoló pihent töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása