Az új TeLeFoN

 2021.10.09. 08:17

Megvettem az új telefonomat, mert a régi kijelzője ráesett a homlokomra. Az nagy könyv szerint ez nem egy életigenlő dolog volt a részéről és a részemről sem lenne nagyon az, ha tovább használnám meg töltögetném. Úgyhogy elballagtam autóval venni egyet, amit gondosan kinéztem interneten és kiválasztottam előtte minden tudását figyelembe véve. Aztán megnéztem mennyibe kerül és nem Sony-t vagy az Iphone-t vettem meg, hanem egy Redmi Note 10S-et. Pedig biztosan adtak volna kedvező hitelt a többire is. De ezt tudom kifizetni, itt helyben, real time. Szívószál nélkül. És fülhallgató nélkül. Mostanában már úgyis az a divat, hogy bárhol anélkül hallgat mindenki zenét. Igaz hogy nem akarok Opicz Barbit/Kis Grofót/Dr. Bérest hallgatni, de a Ti kedvetekért megteszem, meg azért, mert nem téphetem ki senki kezéből a telefont, ordítva hogy fülhallgató baszod, tudod hogy néz ki? Nem akarok a vonaton, a buszon, bárhol a köcsög boomboxodtól szenvedni, mert alpári suttyó vagy és nem tudsz kultúráltan zenét hallgatni. Amikor black/death vagy egyéb metált hallgatok, azt csak én hallgatom, aki nem kedveli, nem akarom vele terhelni. Nem bonyolult a dolog...
Szóval megvettem amit akartam, kék színben, mert más nem volt. Ha színtelen lett volna, az sem érdekel igazán. Beszálltam a kocsiba, hogy itt akkora telefon beüzemelés lesz, hogy még Margitkanéni a 6.-ról is becsönget tapsolni. Hát, nem így lett. Bekapcsoltam és kiírta, hogy aggyá netet és játszhatod tovább a játékaidat ahelyett, hogy értelmes dolgot csinálnál. Na, nem adtam neki, csak itthon. Itthon viszont mindent át akartam rakni a régi telefonról az újra. A régibe úgy csiholtam életet, kovakővel, ezzel egy időben ugyanezt megtettem a laptoppal is. Átmásoltam mindent, 2-3 óra alatt. Tökre örültem... Egy baj volt, az új telefonon semmi nem ott volt mint a régin. Szinte sehova nem tudtam belépni, mert nem vagyok egy profi jelszó észbentartó. Ha nem 12345 akkor nem fog menni. Verseket sem tudtam soha megtanulni ha nem egyszerű volt mint Petőfi. De Petőfi meg ugye annyira egyszerű, hogy nem dívik megtanulni. Jártam az Alföldön, nincs igaza Sándornak, ott semmi nincs az ég egyadta világon. Csak a helyiek, ahogy kimennek a közepére, fújnak egyet, azt mondják hogy mehh és eljönnek Győrbe. Ne tagadjátok, fél Szabolcs megye itt dolgozik már....
Az új telefont pedig, nem tudtam még megszokni, minden játékomat elölről kellett kezdeni. Pedig a Family Guyosban már a 700. pályánál tartottam...

Címkék: vélemény ajánló beszámoló poén pihent idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása