Netflix scifi

 2022.02.04. 07:30

Többször kifejtettem már és kifejezésre juttattam a sciens fiction mint műfaj iránti rajongásomat, annak minden agyradírozó hülyeségével együtt. Rá kellett jönnöm, nekem nem elég, hogy Asimovot, Frank Herbertet, Alastair Reynoldsot vagy Dan Simmonst olvasok, nekem látnom is kell valami hasonlót, mert elképzelni unom. Pont kapóra jött, hogy van Netflix előfizetésünk, így bele is vágtam a dologba. Pedig a Netflix saját tartalmaival szemben megvan az az előítéletem, hogy remek ötleteket valósítanak meg gyatra módon, hatalmas büdzséből. Rendszerint egy Karibi ország költségvetése elmegy egy olyan alkotásra, aminek az ismételt megnézése helyett, inkább kérném, hogy lángoló elefántbrével nyomják ki a szemeimet és a helyükre ültessenek muskátlit. Mert az legalább sokáig pozitívan értelmezhető, ezekkel a remekekkel szemben. Belevágtam a Lost in Space sorozatba. Amiről tudtam, hogy az eredeti is szar volt, a film is amit csináltak hozzá és hát, minek törték volna meg ezt a szép tradíciót? Ugorjunk... Anya kontra andoidok. Kerestem, de sehol nem kontrázott benne senki... Ugrottam. Másik élet. Ugrottam. Rossz színészek játszanak rossz alkotásokban, amikre egy pillanatig nem figyelek és amire odanézek, valaki aki addig a pontig nem szerepelt, egy űrhajóban a szájával púzik, miközben egy nyúlós pacát üt papuccsal maga előtt és az élet értelmét kéri számon, meg még a szeme is világít. Mondjuk a Cowboy Bebop egészen tűrhető volt, ezért el is kaszálták. Szóval megvannak a fenntartásaim ezekkel a tartalmakkal szemben, mert lassan már az utcáról berángatott félbolond alkoholista falábú csöves, akinek a szakálla egy borz, is ötletet ad el nekik két szem szotyiért. Ezek meg megcsinálják. Lehet mondani, hogy persze mert az örök kedvencem a Kétfejű cápa az jobb? Igen. Meg is tudom indokolni, csak most nem akarom. Megsértődtem, mert szerintem túlreagálom. Hogy mondjak is egy jó sci-fit amit láttam ott: Altered Carbon első évada. A másik kettőt igazán kár volt ezekre a színésznek csúfolt húszsákokra bízni. Merthogy ebben is ott tartanak lassan, hogy Manyikát meg a Marzsit rángatják oda a Tescoból, éppen mielőtt fizetnének, hogy gyertek játszani a filmünkbe! Nem lesz jó, értelme sem lesz, de gyertek! És azok, meg mennek. Nézek is inkább HBO-t amin még csak nem is sejtik hogy ez a műfaj létezik, vagy bemegyek a speizba és nézem a sarkot a polcok alatt. 

Címkék: vélemény ajánló tv scifi beteg videó beszámoló hülyeség poén feladvány kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés netflix fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél szarfilmek űrnyálka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása