Dádházs bagyog

 2022.02.12. 11:19

Az írások mostanában kicsit késnek, mert elkaptam a pestis és az ebola keresztezéséből született náthát, ami kvázi mocsári takonyszörnnyé változtatott. Ha előrehajolok, az orromból dől a Miniagara, ha hátradőlök a torkomba folyik, de legalább ezzel lehet gargalizálni... Ha oldalra dőlök, akkor csak szimplán nem kapok levegőt. Megcsináltam egy tesztet és kiderült, hogy nem vagyok terhes. Egyáltalán nem erről akartam ma beszélni, de ha már belekezdtem... Nincs is annál jobb érzés, mint amikor a Zewa 72 rétegű zsepijébe fújsz orrot és a kitóduló levegőfergetegtől, az kiszakad... és megy minden a tenyeredbe. De nem gáz, így jobban meg lehet tekinteniy mintha egy szakadt papírdarabban kotorászna az ember, hogy sikerült e a tüdejét, végtelenül száraz és alvadt véres csomókban felszínre hozni. Ha sikerült, akkor jó lesz a nap további része... Nálam a "B" eset valósult meg, víz folyt az orromból és folyik még mindig. De, igazából ez nem hátrány, mert öntözi a számat. Az újabb törlés után, már a telefonon is van belőle, bár elsőre nem jöttem rá mitől csúszik ennyire. Megdühödve váltottsm a laptopra, ám ott is csúsztak a billentyűk. Ezután, csak lemondóan sóhajtottam. Akkor is amikor a tükörbe nézve leszedtem egy fikába dermedt zsebkendőfecnit a szám fölül. Viszont akkor boltban is így voltam és így vezettem haza is. Ilyenkor örülök a maszknak... Ekkor csörög a telefonom, ami amúgy havonta 1x szokott és felvettem. Így már a fülem is taknyos lett. Éreztem, hogy itt már csak a fürdés segíthetett, meg a piócásember. De a piócásembert elvitték a gyíkemberek, hogy gyógykezelje Obamát. Többet nem mondhatok. A lényeg, hogy figyeljek arra, hogy ne járjak úgy mint a Májkel Dzsekszon. A pedofilia és az orr tekintetében sem. Sikítani tudok pont úgy és kamuangollal énekelni is. Csak a hangom momentán arra hasonlít amikor Tina Turner berekedve, langyos pudinggal gargalizál. Hííhíííííí! Csak azért nem úgy ismer a többség mint a magyar Jacko-t, mert én az egzotikus Eminem vagyok, aki nem szereti a rappet. Próbálok életre kelni, becs szó...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása