Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Diafilm

 2022.03.30. 11:49

Amikor gyerek voltam, bizony, nem felnőttnek születtem, tudtam ilyet is, hogy gyerek legyek egy rövid ideig.... imádtam a diafilmeket. Ami pedig azért volt jó, mert fejlesztette bizonyos képességeimet. Hogy ezek melyek voltak, azóta sem derült k. Még az is lehet, hogy ez a rejtett képesség arra jó, hogy tudj vele diafilmet olvasni... Na mindegy, gondoltam ha már én ilyen jól sikerültem a diafilmek hatására, akkor az én gyermekeim is jól fognak sikerülni, akár akarják akár nem. Minden este diafilm lesz, punk tum. A következmények nem várt fordulatot vettek, megszerették. A régi diafilmjeim előkerültek, a diavetítővel egyetemben és olvastam. Annyit olvastam, hogy ha megláttam a Bogyó és Babóca feliratot a falon, még a fülemből is folyt a vér, amikor pedig a Cs7törtök a kisördög, vagy a Róka Rudi jött, csak balra bírtam nézni, amíg kiabáltam, hogy íííííííííí. Az egyik ilyen sikításnál a kép elhomályosodott. Egy pillanatig azt hittem rohamom van, de hála égnek csak elromlott a vetítő. A szellemem megkönnyebbült, felszabadult. Ám hála a mindenségnek a Jézuska hozott másikat. Nem volt mit tenni, elkezdtünk új diafilmeket beszerezni. Szomorúan néztem a régieken a feliratokat: 1 Ft, 3 Ft... Az egyik újon pedig 1690 Ft. Gondoltam, ennyi pénzért minőségi szórakozást kell, hogy kapjunk. A cím: A kis Markoló. Na most mindenki üljön le, ogyon valamit, meg mégvalamit. Ne hazudj, hogy te nem ittál, láttam! A kis Markoló Mamarkolóval és Paparkolóval lakott egy építkezésen. Már itt felröhögtem, mint aki hosszú keresés után, megtalálja a 3 Ft-ost. A kedvenc elfoglaltsága pedig, a lepkék kergetése volt. Egy 10-20 tonnás markoló lepkéket kerget... Aztán elkószál az erdőbe és beragad a sárba. Innentől kezdve az eddigiek konkrétan hihető dolgok voltak. Hangosan dudált segítségért ezért megjelent Öregnéne és az őzikéje akik nem tudtak segíteni. Ittatok eleget? Mondhatom tovább? Aztán jött Mehemed a tehenével. Akik hívtak egy traktort és az kihúzta a kis Markolót. Csak azért nem fejelgettem a szekrényt kínomban, mert annak támasztottam a hátamat. Én hülye meg ezt olvasom a gyerekeimnek és csodálkozok majd ha megégetnek máglyán 13 év múlva. De az is fura, hogy ebben valaki látott fantáziát. Bár a Kétfejű cápa után ez már... Annyira nem is furcsa. A mese azzal zárult, hogy hazament a Paparkolóhpz és a Mamarkolóhoz a kis Markoló és éltek tovább boldogan az építkezésen. Nos. Sóhaj... Ennek nem szabadna, hogy értelmét lássam így a sokadik olvasás után sem, pedig van! De nem mondom el mi. Cskó.

Címkék: vélemény ajánló beteg szex beszámoló hülyeség poén feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Diafilm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása