Metálkoncertek

 2022.06.12. 08:53

Fiatalabb koromban sok-sok, jobb szó híján érdekes koncerten megfordultam, jobb szó híján érdekes emberekkel. Teszem azt a Gothica fesztivál ahol a férfi wc-ben akkora sminkelés folyt, hogy a John Romero felvette volna a csávókat a zombifilmjeibe. Mindenesetre, aznap, ott, nem pisiltem. Nem, egyáltalán nem azért, mert nem mertem bemenni... Csak simán elmúlt. Na de nem számít, ugorjunk. Ma már annyira vagyok erre büszke, mint a Kis Vuk alkotói a művükre, de sokszor megfordultam Ossian koncerteken. Ezek többnyire békésen teltek, rögtön a legelső kivételével, amikor a biztonságiak úgy vágtak ki egy embert a járdára, hogy nem emlékezett 7 lépcsőfokra. Utána bekiabált nekik, hogy ő aztán szabad ember, a metál szárnyán repül és neki ne mondják meg. A biztonságiak felajánlották segítségüket a repülőmagasság ismételt eléréséhez, de emberünk ezzel nem kívánt élni valamiért. Ezek után jött a pogó, ami Lukács Laciék révén kiderült, hogy nem egy tánc. Mik vannak... Ritka tánclépés az amikor egy részeg állat a 47-es acélbetétesével, megpróbál a szádba lépni, miközben a hátadon áll, húzza a hajad izomból és a füledbe nyögi vagy azt hogy "acélszív!" Vagy azt hogy "éjféli lány!". Akinek ez jön be, lelke rajta, meg a hátán az említett 3 fogú úriember. Ezeket az élvezetek nem kívántam magamévá tenni, úgyhogy stílusváltás jegyében, az akkori barátnőmmel, aki Cradle of Filth rajongó volt, elmentünk Cradle of Filth koncertre. Akkor még nem sejtettem mire vállalkozok. A banda 20 perces késését, mi még megfejeltük 10-el, mert wc-t kerestünk. Nem találtunk, úgyhogy a szépemlékű Pecsában akartam elmenni illemhelyre. Benyitok, megint csávók sminkelik magukat a tükör előtt! Na mondom, ilyet én már láttam, de most akkor is pisilés lesz, akkor is, ha kifelé kirúzsoznak... Meggondoltam. Nem volt pisi. Kint nagyban ment a Cradle egyik száma, méghozzá a hajszárítót dobtam a fürdővizembe amíg benne ültem és valaki szívlapáttal verte a kád oldalát-ot. Az énekes sikításaiból ítélve ez pont így történhetett. A csávó úgy sikíott, mintha a konyhamalacba nyomta volna a brét. Ekkor a hölgyemény akivel mentem, felém fordult és izgalomtól elszorult hangon közölte: "életem álma, hogy az énekes így belesikítson a fülembe". Az jó. Rágót kérsz? Mit lehet erre mondani? Nem tudok elmenni megint wc-re, mert ha nem vigyázok elefántormányt sminkelnek rám, ő meg azt akarja sikítsanak a fülébe... Hazamentünk inkább sikítás meg minden nélkül. Átgondoltam ezeket a dolgokat és legközelebb egy fesztiválra mentem inkább. EGYEDÜL. Itt nincs ám wc-ben sminkelés, mert csak toitoi van. Elkezdődött közben a koncert, újra itt a 47-es lábú 3 fogú jóbarát, úgyhogy nem akartam nagyon észrevetetni magamat. Elvoltam a kis sörömmel szépen, aztán elindultam a toitoi felé. Benyitottam, nem voltak sminkesek. Csak egy átjáró a posztszovjet narniai felrobbant atomerőműbe, ahol valamiért kikenték a falakat szarral. Hát jó... Itt sem lesz pisi. Vesztére valaki bement ide, hangsúlyozom IDE. 3 másodperc múlva két francia arc nekifutásból rúgta fel a wc-t. Na mondom, a fiatalembert berántotta egy másik világ és megszületett a szarember. Itt elhatároztam, nekem egy ház kell amiben wc körül falak vannak, nincs bent tükör és nem lehet felborítani.

 

Címkék: vélemény ajánló beteg beszámoló hülyeség poén feladvány perverz kérdés felvilágosítás pihent idióták töprengés fájdalmas napi mocsok agyhugykő bazsi mesél Koncert Fesztivál Smink Toitoi Wc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása