Már régen jelentkeztünk valamelyik büszkeségünk bemutatásával. Drága barátunk, aki képes fallikus szimbólumokkal a testén távonatozni a fél országot, habár el is téved, de azért mi szeretjük. Beteges vonzódást érez a gazdaságos áruházlánchoz és még egyébb beteg dolgokhoz, ő Benes, alias Mokuss:

 

Nagy utazó hírében állsz. Miért is?

 

Hát elég sok helyen meg fordulok de mindig sietek meg azért is mert oda felé mindig bonyolult az el jutás:)

 

Milyen a véleményed a Budapest-Pápa vonalról? Tényleg annyira bonyolult, hogy csak 5 átszállással oldható meg?

 

Na jah eccer történt a nem is olyan régen asszem március elején hogy elindultam Budapest Keletiből és Pápára tartottam de először felszálltam egy pécsi ic-re mivel a pé betü stimmelt meg hogy még másik 3 betü volt azt kiderült kurva rossz helyen vagyok hehe de Kelenföldön átszálltam és a győri ic helyett a szombathelyi gyorson kötöttem ki xd amin a kaller bácsi közölte hogy rossz irányba tartok Pápa felé hehe meg Celdömölkön szálljak le és orientálódjak át a pápaira hehe majd sikeresen elértem Pápára és a teszko után borozgatás és pályinka levest elfogyasztása után magányossan ébredtem de nem is baj mert valójában kanbuli volt XD

 

Milyen a viszonyod az alkoholos filces testfestéssel? Meg nem erősített információk szerint gyakran 20 centis fallikus minták is megjelennek rajtad ilyenkor...

 

Igen szeretnek a pajtásaim kidekorálni és hím tagokat rajzolni rám ez általában partyk vagy koncertek alkalmával esik meg velem

 

A rossz nyelvek azt beszélik, hogy fogyasztasz alkoholt. Igaz ez?

 

nem én olyant soha én pusztítom az alkoholt mivel esküdt ellenségem

 

A gazdaságos áruház milyen szerepet játszik az életedben?

 

ott éltem életem egynegyedét szeretek ott sétálni sokszor megesett hogy egy kakaós tejjel és egy csomag rágóval sétáltam másfél órán keresztül

 

Mennyire vagy művész? Hisz elvileg festő vagy. Főbb műveid?

 

igen festő vagyok meg csöves is de valójában inkább életművész vagy mifene főbb műveim naplóim és különböző semmit mondó verseim meg a szobám fala valamint a bst ami egy alkesz társaság most novemberbe leszünk 3 évesek

 

Azt tudjuk, hogy a mi zaklatásunkra kezdted el olvasgatni a blogot, de mi fogott meg benne?

 

az fogott meg hogy ti aztán tudjátok hogyan kell hullákat kielégíteni (ez aljas rágalom - suluj) meg felfedezni a hűtőkben eldugott organizációkat felfedezni és persze zaklattatok mivel perverzek vagytok és szörnyűek is egyben

 

Szexuális problémáid vannak?

 

mostanában nincsenek régen voltak faszverés közben össze tévesztetem a bőrös üveget a faszommal és csodálkoztam nem akar el élvezni

 

Csinálnád e rokonokkal vagy kutyákkal?

 

rokonyokkal nem kutyákkal sem de egyéb állatokkal vagyis inkább idegenekkel csináltam zöld kis emberkékkel vagyis leányokkal szépen világított a vastag szájuk de vissza mennék de mostanában nem vittek el:)

 

Mi a véleményed a levágott fejű ismeretlen hullával történő anális közösülésről?

 

hu ez egy perverz dolog de néha meg esik hogy a temetőben végzet közmunka közben találok ilyeneket és meg kívánom a rothadó seggét és a ravatalozó mögött ki is elégítem...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása