Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Soha nem szakad vége ugye???? Úgy érzem hogy különös kegetlenséggel előre megfontolt agysejtirtásnak vagyok az áldozata.... Pár embernek már tényleg felírnék egy szívlapátkezelést, napi 3x-i szedésre...

"Mi az a meztelencsigázás?"
- Amikor ráraksz a fütyidre pár meztelencsigát és elkezdenek rajta mászni, és onnan felkúsznak a seggedbe. Hm... tök jó nekik, mindig nedvesek és lassan mennek el...
- Hmmm, ez egy jó kérdés. Fingom sincs, de nem is érdekel

"Az baj, hogyha a fityma a makkon van?"
- Hát tulajdonképpen nagyobb baj lenne ha a lábujjadon lenne.
- Vagy egy zsinagóga szemetesében...

"Hogyan lehet "házilag otthon meggyorsítani"a biológiai érést?"
- A substral mindenre megoldás...
- Nézted már barkácskézikönyvben??? Abban biztos benne van, ajánlom a következő címszavakat: Hogyan készítsünk otthon akasztófát/villamosszéket...

"Fájhat attól a szemem és a fejem, hogy néha a hajam belelóg a szemembe?"
- EMO mi? :P Tudtam én hogy van valami mellékhatása. Nekem vajon milért fáj a fejem ezektől a kérdésektől?
- Nem inkább attól fájhat, hogy ilyen hülyeségeket kérdezel és nem tudsz rendesen megfésülködni...

"Mitől van az, hogy szeretkezés után egy kissé fel vagyok puffadva?"
- Hát nem vagyok egy biológus... de lehet hogy mert tele vagy g***civel.
- ennek megoldására ajánlom a kaka-pisi szexet, de kenegessétek szívlapáttal...

"Szűz vagyok, de a barátom azt hiszi nem! Feldugtam már magamnak dolgokat ugy 15cm-ig ment is, de onnan már nem nagyon akart! Vajon szűz vok még?"
- Honnan tudod hogy 15 centi volt? :D Csak nem vonalzóval próbáltad?
- Ha a barátod ennyire hiszékeny azt is mondhatod neki majd hogy visszanőtt a hártyád...

"Eléggé tágnak érzem magam. Ezt szeretik a pasik? Baj h nagyon tág vok?"
- Nem, nem baj... megyünk harangozni...
- Csűr vagy pajta, hogy íly nagy lyuk van rajta? Kút vagy verem, hogy az alját nem lelem???

"Amikor egy fiu "elmegy" van szaga?"
- Igen van, sőt hangja is. Ha gyorsan csináltátok előtte akkor hangrobbanás is lehetséges.
- Igen, mint tudjuk a három legjobb dolog a világon: előtte egy konyak utána egy cigi...

"16 leszek, szűz, és szerintem még nics ondóm . Hogy menjek biztosra?"
- Vegyél párat a boltban.
- Kérj kölcsön valakitől 5-6 vödörrel és tedd a párnád alá, és majd az ondómanó visz neked még többet

"Félek, hogy szex közben elszellentem magamat? Mit tegyek, hogy ne tudjon előfordulni?"
- Szerintem szarj a szájába, akkor nem fogja zavarni ha fingasz.
- Parafadugó, de jó mélyen nyomd be...

"Petting megrontásnak számit?"
- Megint egy kedves pedofillal van dalgunk :) Add meg a címed majd mi kiegyenesítjük a hajlamod szívlapáttal...
- Nem, de csak, ha elefánttal csinálod és megujjaz...

"Szexhez használhatunk babaolajat síkosítónak?"
- Uramatyám... és a méz meg a palmatex?
- Persze, de akár kacsa-, vagy disznózsírt is, a libazsírt nem ajánlom mert az már túl vad...

Címkék: szex felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.06. 11:30:42

Nem hiszem el, hogy ennyi birka van a világon... :D
Főleg ez: "Az baj, hogyha a fityma a makkon van?" Hááát ez kész :D

mokuss 2008.11.06. 18:34:59

hurrrá még egy pedofil :D
lehet egy kérdésem nekem is?:D

ha 15 éves nőm van akkor kinéztek a társaságból?:P

nem mintha lenne csak kérdezem :P

Doom 2008.11.06. 21:29:19

Te mokuss, te túl gyakran kérdezel ilyeneket... Hogy is volt az a hajlamkiegyenesítés? :-D

mokuss 2008.11.07. 06:38:46

ööö inkább haggyuk majd eccer mesélek xD
süti beállítások módosítása