Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy levél nyomán

 2008.11.25. 23:13

Kedves feleim, akik ma itt egybegyűltetek, mint a fingszag a sarokban, végeláthatatlan szeretettel viseltetek a drága olvasóink levelei iránt. Napjában többször is ránézek, hogy ugyan mi újság és tényleg nagy örömmel fogardom, ha valaki elektrinikus levéllel lepi meg kicsiny csapatunkat (ez úton is üzenem Consuelanak, hogy a levele feldolgozás alatt áll). Ám ma kaptunk egy levelet Peti barátunktól, amit először csak a címre pillantva spamnek néztem.
Ismét gazdagabb lettem egy olyan videóval, amit hangsúlyozok, hogy nem szerettem volna látni.

"Tudtam én csak nem sejtettem!"

A cím a következő volt: Man-has-sex-with-a-horse-and-later-dies. Éreztem a turpisságot, de ha már vette a fáradtságot, hogy írjon nekünk és homályosítson ezen esetről akkor már kutya kötelességem megnézni - én kis idelista...
Még mindig törölgetem a szemem és a lentebbi "csokifagyizós" lányok után azt hittem további sokk ma már nem ér, de mindig rácáfol az élet. A videón isten egy jámbor gyermekét küldi hátulról egy paripa, bár nem hiszem, hogy a táltosnak bármi közel lenne Kincsemhez vagy Overdose-hoz, de azért maradjunk jóindulatúak.
Ha még ezután is érdekel, akkor kattints ide és megnézheted magad is az animalszex ezen remekét. Pedig ezt tényleg nem akartam már látni.
Én ismételten szóltam, hogy Ti sem akarjátok látni.

Az üldöző hála

Szünni nem akaró hálám mellett azért egy pár kérdés megfogalmazódot:
Ez most jó nekik? Az kiderül hogy a pacinak igen... De talán még az a legértelmesebb a videón.
A második, hogy könyvejlzőből szedted elő a videót nekünk, vagy csak ugy véletlenül akadtál rá miközben zsukváltót kerestél? Nem bántásként, de valljuk be, hogy jogos a felvetés.
Reméljük rendszeresen megörvendeztetsz még minket, vagy legalábbis engem, ilyen videókkal, de azért ne túl sűrűn :-)))

Címkék: vélemény web videó szex fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amate27 2008.11.25. 23:29:31

na ezt már nem merem megnézni. a lányokat már láttam kb. fél éve, annyi elég is volt, de ehhez már nincsen merszem.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.25. 23:39:01

amate jól döntöttél beléphetsz az ártatlanok közé...

Csutka 2008.11.26. 00:45:01

blöee... kezdtek "puruttyásodni". Sztem nem kéne...

krai 2008.11.26. 01:57:15

pfű bazdmeg

herold 2008.11.26. 07:54:09

jaja, ne legyetek puruttya plz...az se rossz, de mindennek megvan a maga helye és ideje...ide elsősorban az írásaitok miatt járok nem a ló által analizált faszik miatt

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.26. 11:35:27

Freud forog a sírjában. Ez biztos bóknak veszi a "ló**** a seggedbe" szófordulatot.

czefre 2008.11.26. 11:49:26

levetem álcám a czefre név a múlté ezentúl "csak Peti" leszek! a videot pedig 1 drágalátos csaj ismerősöm találta és én jujj de ari tárgyú mailben kaptam.........szerintem se legyetek puruttya de ezt muszály volt megosztanom veletek hátha egy-két beteg fasz aki keresgél gugliban idetalál megnézi és vagy elmegy remetének megcsonkitott nemiszervvel vagy csak egyszerűen fejbelövi magát vagy csak szerez 1 jó estét 1 lónak majd szépen meghal.

Bazsiahegyről 2008.11.26. 11:54:29

nem leszünk Puruttya ne féljen senki :P Mi szebbek vagyunk élen Végbélnővérrel aki tényleg szép :)
Látod-látod? ezek a nők :P vigyázz velük...

mutant · http://universal.blog.hu 2008.11.26. 11:59:59

ezt mán láttam,régi:P:D:D:Dde guftuftalan

Consuela 2008.11.26. 19:37:10

Puruttya az egyik legjobb dolog az interneten, mondhatnám úgy is hogy az internetes bibliám (valódit meg úgysem fognék a kezembe).
A videóról meg annyit, hogy láttam már ocsmány dolgokat de ez ott van a toppon. Nem értem minek csinálják ezt az emberek. Dugják meg de miért dugatják meg magukat egy lóval?? És ki az a barom állat aki segédkezik benne?

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.26. 19:42:42

most láttam egy videót amiben egy faszi egy véres marhafejjel üzekedik ugyhogy most már tényleg kurva anyját a világnak...
süti beállítások módosítása