A mai adag, nem túl morbid, mondhatnám csak a szokásos...

didi csikizése
Didi kedves rettegj, ez szerintem az RP lesz... Aki esetleg nem tudná: Árpy egy olyan ember hogy szilveszterkor a leves fölé hajolt és utána orrszőrlevest ettünk.

ufó kalandozók
Most nyer értelmet pár Edda szám: "Szálljunk fel, énis akarom, így most jó..."

csovi csovi jasper egy kutya a gyereknek
Inkább vegyél neki legót, jobban jár. Akkor talán még egészséges felnőtt is lehet belőle.

hokizási tanács
Tegnap ezt megvitattuk Sulujjal: semmiképpen ne körfűrésszel csináljátok...

hajlékony punciját kinyalja
Ez valszeg egy molett hölgyemény lesz, aki oda hajt magára puncit ahova akar és akkor bárhol meg tudja nyalni.

kivertem anyu hasara
Remélem hogy csak a dobozból a kecsapot, bár lehet hogy túl optimista vagyok...

didi
Didi én szóltam... Ez az Árpy lesz. Menekülj mert jön az orrszőr!

Sebestyén Balázs yeti

Brit tudósok bebizonyították hogy ő nem a yeti, bár majdnem olyan szőrös.

14 eves lanyok ertik videoi

Feltételezem a matekot értik és nem a szop*****ást... De megint csak optimista vagyok.

Címkék: keresőkifejezések

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

navajonki? 2008.11.28. 13:13:56

Nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelő :D de ilyet SOHATÖBBÉNECSINÁLJ mert dzsihád XD

czefre 2008.11.28. 13:48:08

szerintem vannak az internetezők között versenyző hajlamúak akik valahonnan kiszimatolták hogy "bazzz ezek gyűjtik a hülye kereső szavakat amik rájuk mutatnak!"
szerintem most nap mint nap azon versenyeznek hogy melyik idiota keresésüket tartjátok méltóra arra hogy kikerüljön ide.annyit üzennék nekik hogy nagyon remélem hogy változik a világ és ezért csináljátok és nem azért mert ennyire betegek vagytok.ha mégsem válna be reményem akkor majd ha teljes értékű adófizető állampolgárrá válok megkereslek és kapsz 1-2 atyai pofont te elmebeteg romlott fasz!!

Bazsiahegyről 2008.11.28. 14:47:48

Didinek: ezt akkoris mondtad amikor felrángattalak a színpadra :P hányszor is volt iylen? :D emlékeim szerint 3 a gyárat is beleértve ahol a wc volt a színpad XD
Czefre: mi is ebben bízunk hogy versenyeznek de nem úgy tűnik... lásd maszturbálás esőkabátban

mokuss 2008.11.28. 18:05:18

Didiiiiiiiiiiii:) te is hirös lettíl XD

navajonki? 2008.11.28. 18:59:46

Én eddig is híres voltam mokusskám, csak nem ennyire :D
Bazsika, minél többször mondon, annál valószínübb, h meg is teszem. Egyszer halálracsikizlek. Tudod, hogy most a legfájóbb sebeket tépegeted....véged lesz ugyis :D

mokuss 2008.11.29. 10:12:20

jah és akkor én ?:P
süti beállítások módosítása