Egy kis segítségnyújtás

 2009.01.24. 23:16

Mostanában ha egy kis humorra vágyok csak kattingatok jobbra balra és unalmasabb pillanataimban ránézek egy-egy rockerek.hu-s profilra. Mit ne mondjak, itt aztán van minden. Sírva röhögök néhanap, a mellkinyomós képek és egyébb dolgokról még a régi szép időkben volt már bejegyzés, de most itt egy csöppnyi segédlet az adatlap kitöltéséhez:

Szeret:
[ ] barátom/barátnőm
[ ]metal/rock
[ ]temetőt
[ ]csipkét
[ ]mellkinyomos képek
[ ]hazám
[ ] A zanyú meg a zapú
[ ]trúúú dolgok
[ ]tejbegríz

Utál:
[ ]EMO
[ ]cigányok
[ ] pozerek
[ ] mindenki
[ ]suli/ovi
[ ]tejbegríz

Magamrol
[ ] különleges vagyok
[ ] egyedi
[ ] huuu de blackmetalos
[ ] nagyon magyar
[ ] trruuuu arc
[ ]nagyon punk vagyok
[ ]nem vagyok EMO csak annak álcázom magam
[ ]tejbegríz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2009.01.25. 10:02:47

ehhez még korán van....

jungleman 2009.01.25. 13:52:26

én az utálhoz azér még beírtam volna, hogy buzik meg celebek

mutant · http://universal.blog.hu 2009.01.28. 18:30:38

hééé...én is fent vagyok... megacici néven:P

Azraelrabbit · http://azraelnyuszinaploja.blog.hu 2009.12.09. 11:44:15

@jungleman: Ne félj az értelmesebb profilokon rajta van ez is XD
süti beállítások módosítása