Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szextörvények

 2009.04.23. 10:08

"Nem tetszett az egyik floridai szenátornak, hogy náluk az állatvilágból kizárólag a tarajos sül megdugásáért jár büntetés. Pár hete ezért törvényjavaslatot nyújtott be, hogy mindenféle animal-szex tiltottá váljon. A zoofilok így kénytelenek lesznek például Utah államba költözni, ahol mindaddig tevékenykedhetnek, amíg nem fizetnek az aktusért. Ott viszont a mentőautós-szexet kell kerülni, mert börtön is járhat érte, és Wisconsinban is csak akkor érdemes dugni, ha nem áll senki szándékában a nők orgazmusával egyidőben lövöldözni. Magyarországon sem a szexjátékok vásárlását, sem a macskával történő dugást nem büntetik, kivéve, ha az megdöglik közben."

Oooooooookééééééééééé. Amerikai barátaink is ráérnek cseppet. Most kérdezem én a beteg aberrált idióták védelmében hogy egy ilyen miért ne dughatna meg egy állatot? :P Mit gondoltok hát akkor hogy született Baló György? Apuka megejtett egy gülüszemű barnabaglyot.
Most azon is elgondolkodtam hogy ki akar egy állatnak fizetni egy aktusért? Meg ha fizet is akkor teszem azt a tehén mire költi? Új 5ujjas kesztyű mer az a barom eltépte az előző melltartóját is? Vagy a csirke vesz szögesdrótot hogy több tojást ne dugjanak alá?
 

Címkék: beteg szex pihent idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.04.23. 10:45:40

Én is olvastam ezekről, valamelyik államban még a szopást is büntetik!:)

Anyátokat!

Bazsiahegyről 2009.04.23. 10:53:25

abba az államba én sem mennék :P
süti beállítások módosítása