A legszebb halál

 2009.07.23. 10:22

"Halálra párzotta magát egy hím fóka a Nürnbergi Állatkertben. Mike 19 évesen is „döglött” a szexért, elég korosnak számított már, mivel a fülesfókák átlagosan 17 évet érnek meg fogságban.A fókát 12 gyermeke gyászol(hat)ja, továbbá legutóbbi, háromtagú háreme, Farah, Tiffy és Soda. A fókáknál nem rendkívüli a párzási időszakban a tragédia, mivel a hímek napokig még csak nem is esznek, annyira leköti őket a szex. Mike amúgy igen szelíd volt, a csaknem 3 mázsás fókát bárki simogathatta."

 

Ez nem semmi teljesítmény kérem... 19 évesen halálra szexelni magunkat. Bevallom énis próbáltam, ezzel csak annyi volt a probléma mindössze hogy 20 éves koromig csak távolról meg fényképről láttam nőt. De fejbenkúrásban maximálisan profi voltam. 
Viszont láthatjátok hogy azóta profivá érettem, hisz másképp nem menne a felvilágosítás...
De vissza a fókához. Jobban hasonlítanak az emberekre (pl rám) mint hittem. Annyira leköti őket a párzás hogy azt sem tudják melyik bolygón vannak. De arra azért szerinteem eszmélnének ha közben valaki fókazsírteát csinálna belőlök, vagy nagykabátot. Amúgy meg eszkimó asszony nagyon szarul jár... Nem eszik a kunyhó mögül sárga hóból, pedig arrafelé az az egyetlen aminek van íze, ha vendég jön, akkor az ura felajánlja neki, és ha elesik a hómezőn akkor egy kanos fóka esetleg megszexeli... Úgyhogy magyar jányok becsüljétek meg magatokat :D
 

Címkék: beteg perverz pihent bulvárkomment agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4M13N 2009.07.23. 12:53:41

Tudok én is labdát tartani az orromon,fóka hangot is tudok kiadni,és elcsúsztam 2 évet eme gyönyörű halállal.De vállalkozó kedvűek jelentkezését várom:
"halat,trükkért" jeligével

Bazsiahegyről 2009.07.23. 12:58:42

megint csak azt kell mondanom hogy nem vagy válogatós :D

D4M13N 2009.07.23. 13:08:16

akinek nincs az ne válogasson,azt tanította öregapám.:D:D

N@gy 2009.07.23. 18:46:18

a molyember csak ő uralja az elmédet.
süti beállítások módosítása