Voksán Virág védi magát

 2009.07.28. 14:00

"BUDAPEST — Ismeretlen férfi tartja rettegésben Voksán Virágot! A playmate-nek nincs egy nyugodt perce sem, minden lépésére vigyáznia kell. Az idegen zaklató éjjel-nappal hívogatja telefonon, és szexuálisan zaklatja a bombázó Virágot. – Már egy gázspray-t is beszereztem, és sehova sem megyek el úgy egyedül, hogy ne legyen nálam. De szerencsére a barátaimra is számíthatok. Amikor csak tudnak, elkísérnek egy-egy fellépésemre, de nekik is van magánéletük, ők sem érnek rá mindig velem foglalkozni!"

Hát igen, a gázspré biztos kurvára hatásos ha valaki telefonon zaklat. Erre azt tudom mondnai hogy látszik rajta a foglalkozása. Nem is tudom mit gondoljak ha ránézek a képre... inkább megdícsérem a plasztikai orvosok keze munkáját, meg a kínai szilikongyártó kisiparosokat. Ennek a csajnak is olyan a szája hogy beillene wc csészének/piszoárnak, csak nem szívesen pisálnék bele, mert nem indegy hova teszem a farkam. Kissé úgy néz ki a csaj mint egy szoliztatott guminő. Csak azoknak nincs ennyire buta feje...
 

Címkék: beteg pihent idióták bulvárkomment agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daerk 2009.07.28. 14:59:28

telefonon h lehet szexuálisan zaklatni, illetve ez ellen gázspray-el védekezni? XD

Menyus007 2009.07.28. 15:31:16

Én azért csakmegbasznám :D

Penya666 2009.07.28. 15:39:57

Fujj bazmeg, de randa. Donald kacsa jut eszembe a szajarol. Megnem basznam semmi penzert.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.28. 16:06:33

Azért az durva, hogy az előtt választották meg közönség kedvencének a playmate választáson, mielőtt feltöltette volna a száját. Kifejezetten szép csaj volt. Nagyon elkúrta magát.

Mekkora már a melle?:) Tehetnének rá egy nagyobb fejet nagyobb szájjal....

Fiorentina 2009.07.28. 18:14:06

Én ettől a nőtől már csak Bódi Szilvit utálom jobban. Amikor smink nélkül úgy nyilatkozott, hogy őt mindig is utálták, mert szebb volt, mint a többi lány az osztályból, kicsit elképedtem :XDDDD Annyira csúnya volt, hogy hihetetleeen, nem nagyon lehetett felismerni !! Bár neki a teste jó!

PrincessConsuela 2009.07.28. 19:47:05

@Fiorentina: nekem pl tetszik a bódi szilvi smink nélkül. bár minden ismerősöm veled értene egyet. én már csak ilyen megnemértett vagyok:D

Fiorentina 2009.07.28. 20:40:46

Most nem azt mondom, h undorító, hanem, h ne nyilatkozzon olyat, hogy ő ilyen-olyan szép, amikor csak egy átlag nő smink nélkül...Vagy inkább alatti .Mert ha ki van kenve, akkor tényleg az....
Nem tudom, nekem nagyon unszimpatikus, főleg a beszédstílusa:)!

Bazsiahegyről 2009.07.28. 22:37:41

:D én meg úgy vagyok vele hogyha választhatnék hogy ők vagy egy rekesz sör... és nem az alkoholizmus mondatja velem. ha műanyagot akarnék dugni arra ott a guminő...

naseny 2009.08.01. 17:15:53

Amíg van igény a WC szájra, addig ő is élni fog. mint Annácska tollas szeme.Egyébként, egyszerű a történet. Számcsere. De lehet, csak én vagyok ennyire gyakolatias.

Bazsiahegyről 2009.08.01. 18:16:15

@naseny: túl egyszerű megoldás, és nem lehet vele a bulvárban pénzt keresni :P

valaki25 2011.06.14. 13:14:37

Keressetek rá aztán komizzatok!!Szemtek!!
süti beállítások módosítása