Boltban jártam

 2010.07.07. 03:03

Bocs, hogy nem publikáltam már egy jó ideje semmit, de egy kicsit el voltam foglalva ezzel-azzal. Meg ahogy látom Bazsi és Suluj sem csinált semmit. Lehet, hogy megunták? És azt is észre vettem, hogy ti meg nem kommenteltek. Mondjuk ha nincs mit, akkor nem is lehet kommentelni. Úgyhogy gondoltam ezért beszámolok a bolti kalandomról.

Az egész azzal kezdődött, hogy 2-3 hete kutatgatok a Monster nevű energiaital után a városban. Nem rég sikerült is találnom az egyik boltban. Ráadásul az utolsó dobozzal volt. Viszont egészen a mai napig megint nem találtam. Na mondom, próba cseresznye, felöltözök és elhúzom a belem ugyan abba a boltba, ahol az előzőt vettem. Ezzel az elméleti résszel nem is voltak bajok, mert hát ugye tök egyszerűenk tűnik, hogy felöltözök, elsétálok a boltig, bemegyek, lekapom a Monster-t, kifizetem, haza sétálok és elfogyasztom. Viszont a gyakorlatban ez egy kicsit máshogy sült el. Ugye felöltözni és eljutni a boltig sikerült. Közben persze fejben összeállítottam a listát, hogy mi kell otthonra. Belépek a boltba, felkapom a kis kosarat és elindulok a polcok közé keresgélni. Ez ugye eddig még szépen simán ment. Császkálok a boltban borotvahabot keresve, mint japán túristák a Hősök terén és egyszer csak hatalmas nagy ricsaj meg ordítozás támad, ugyanis bejött egy kisebb fajta cigány horda. Természetesen az izompóló meg a kigombolt virágmintás ing, valamint a telefonról bömbölő zene el sem maradhatott. Na meg persze az iszonytatóan idegesítő hülyeségük. Mondom fasza, ez hiányzott az életemből. Volt itt minden, kezdve a "jáááájj há ilyet vegyíl má nekem" szöveggel meg a hasonlókkal. Az egésszel semmi bajom nem volt, amíg valahogy elém nem kerültek a sorban. Fogalmam sincs, hogy a picsába csinálták, de egyszer csak ott teremtek előttem. Épp fizettek volna a cigiért meg a piáért, mikor a pénztáros kérte tőlük a személyit. Hát ezt a mondatot kihagyhatta volna, mert amit ezek műveltek, az majd nem ölésre kényszerített. Elkezdtek felháborodottan üvöltözni, őrjöngeni, kurva anyázni meg a pénztáros és az egész családja agyonverésével és legyilkolászásával fenyegetőzni. Az meg csak hajtotta a magáét, hogy személyi nélkül nem adhatja ki a cuccot. A poén az egészben az volt, hogy a biztonságiőr csak állt mereven, mint a megszáradt gecis bugyi. Na mondom jézus isten, sose szabadulok innen. Már majdnem azon voltam, hogy szépen sorban leverem mindet, mikor az egyik felkapta az egyik sörösdobozt és hozzábaszta a falhoz egy "takarodj a kúrva anyádba te büdös magyar" felkiálltással és ezzel a lendülettel el is húztak a picsába. Pénztáros meg hatalmas szemekkel néz a biztonságiőrre, hogy mi a faszért nem csinált semmit. Na mondom király, ez aztán a biztonságiőr. Szerintem ha megkéselték vagy megdugták volna a futószalagon a pénztáros csajt, akkor se csinált volna semmit se. Lehet, hogy még be is szált volna vagy esetleg ráránt vagy kettőt a cerkára, miközben a cigányok partiba vágják a kis csajt. Kajak sajnáltam szegényt, hogy nem segített rajta az a nagy mamlasz, meg hogy pont ilyen hülyékett kellett kifognia. De hát ez Magyarország, ez a magyar valóság. Itt ha valaki cigány, celeb, buzi, tv-s vagy politikus, akkor simán megúszhat meg megtehet mindent, amit csak akar. A sok hülyének meg csak gratulálni tudok, hogy hagyják. Persze lehet azzal jönni, hogy én se csináltam semmit, nem segítettem szegény pénztároson. Mégis mit tudtam volna csinálni? Leverni őket? Akkor meg még én járok szarul, mert "rasszista" vagyok. Ugyanis a törvény őket védi, nem pedig engem. Mert hát ugye én csak egy "büdös magyar" vagyok, akinek nincsenek jogai a saját országában. És persze némán el kell tűrnöm, hogy egy cigány horda éppenséggel kirabol, megver vagy megbasz. Mert ha megpróbálom megvédeni magam, akkor én egy "rasszista, fasiszta, neonáci gárdista" vagyok, akitől az egész ország és persze a "védtelen, ártatlan" cigányság retteg. És hogy mi a tanulság az egészből? Az, ha magyar vagy, akkor te csak arra vagy jó, hogy kussolj, dolgozz és hagyd hogy kiraboljanak, megverjenek vagy megalázzanak.

Címkék: beszámoló hülyeség idióták fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.07.13. 16:56:35

teljes egyetértés. hány olaszliszka kell még, hogy felébredjen a magyarság?

idevág:
www.youtube.com/watch?v=cmCNGbxaDoc&feature=player_embedded
süti beállítások módosítása