Brendon

 2021.07.07. 11:11

Van az az össznépi pénztemető kegyhely, a baba kellékes. Ennek a császára a Brendon. Itt minden is van, többféle színben is. Amikor az első kettő gyermekünk, de főleg az első született, mi voltunk azok a balekok akiknek már akkor integettek ha beálltak a parkolóba, pedig csak wc-re akartunk befutni a Balaton előtt, de kifelé már egy babaruhás szekrénnyel jöttünk. 
Aztán szintet léptek a nyamvadtak... Minket nem hatott meg hogy okos pelenka androidra meg ios-re, beépített kakiméterrel, visszarugásgátló pukitompítóval és telítettségmérővel. Nekünk ez nem kell köszönjük, mi majd megszagolgatjuk, kicsatoljuk, belenézünk, ha tele van akkor csere. Ha a gyerekkel van tele, az az optimális. 
Mi maradtunk a jól megszokott ruhapelenka és eldobható pelenka kombónál.
Vesztünkre be kellett mennünk újra pelenkázó alátétet venni. 

- Miben segíthetünk? (itt már visszasírtam a praktikert ahol az eladót úgy kell levadászni)
- Á semmiben köszönjük, mi csak úgy bejöttünk.... (tereltem mint annak a rendje, erősen mentem volna az alátétek irányába, de elénk állt ez a taktikai eladó)
- Hányadik hónap? (elkezdtem fejben kiszámolni hogy 86-ban születtem, most 2021. július van... és mondtam egy nagy számot)
Itt azért kétségbeejtettem az látszott...
- A felesége... (na ő meg 90-ben született... itt fogta meg a kezemet hogy elég lesz, nem fogja hagyni lerázni magát)
- Csak pelenkázó alátétet keresünk.
- Van kemény, puha, félkemény, hajtogatható, nem hajtogatható, mérős, nem mérős, tarka, nem tarka, mintás és sima.


Itt már tudtam hogy neki nincs gyere... Súgok, egy újszülöttet ez nem fogja izgatni és bluetoothon sem kell hogy kapcsolódjon a telefonomhoz a zsiráfminta mert nem szeretem a zsiráfokat, egy újszülöttnek nincs telefonja és hátrafordulni sem fog megnézni. A nagyon segítőkész eladó legnagyobb csalódottságára ráböktünk egy vajszínűre, aminek a szélére egy centiskála volt rajzolva. Gondolom dísz, mert azzal max halat lehet mérni, az optimális esetben nem mozog. 

- De van digitális, állítható csúszkás, manométersugaras, csípőkondenzálós...
- Azt... Kérjük.. Köszönjük...

Címkék: vélemény ajánló gyerek beszámoló hülyeség töprengés agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása