Újabb álommegvalósítás

 2021.08.08. 10:37

Gyerekként egy dologról álmodunk mindannyian: legyen egy állatunk. Aztán nem lesz és bebizonyosodik hogy mekkora ász döntés volt ez, pedig összetörte a szívünket mint Samantha Jockey szívét, amikor ivott. Feltűnt hogy ők ketten a sorozat alatt, nagyjából egész Skócia whiskey készletét megitták? A sok szalonalkoholista meg nézte, nézte... Kiderült hogy ez meg az ő álmuk. Nagy autó, alkoholista, egyszer biztos szép feleség és minőségi italok. Van aki meg is valósította ezt! Opel Astra munkás változat, a szesztől balzsamozódott feleség és Tesco vodka. Nem mondom egy szóval sem hogy ez nem életcél, csak van aki mondjuk ennél magasabbra tör és vesz egy nemtudom... VW T4-et, 300 000 km-el.

De az állatokra visszatérve, volt ez is. A menhelyről hoztunk egy pitbull-labrador keveréket... Kicsit tartottam tőle, de még nálam is jámborabb volt! Szép kutya volt mint azt a fajtaleírásból ki lehet találni önállóan is. Végtelenül jó lelkű állat volt, amíg eleget simogattad, nem volt nálad esernyő és nem sétálni akartad vinni. A séta az eléggé idézőjeles volt az ő esetében. Gyakran még kakálni sem volt kedve megállni, azt is futtában végezte. A menhelyen azt mondták járt kutyaiskolába, de ez annyira nyilvánult csak meg hogy rászóltam hogy Mókás, ne horkolj, akkor amíg beszéltem csendben volt. Sokszor ébredtünk arra hogy valaki fűrészel a lakásban éjjel. Első alkalommal felfegyverkezve mentem megnézni mi az, majd elkapom én a grabancát... Hát a kutya volt és épp futott álmában. Azt tudni kell hogy életében nem futott összesen annyit mint ott a folyosón alva. Megsajnáltam hogy miért fekszik a kövön, kapott egy kutyakosarat. Pont elfért rajta, szép színe volt, kényelmesebb volt mint az ágyam, egyszer meg is szagolta és lefeküdt mellé horkolni. Abban a hónapban már többet ennünk nem kellett, annyiba került az az ágy... De, nem baj, odaraktam a száraz kutyakaja mellé amit megszagolni sem volt hajlandó, mert ő csak, kacsahúst eszik, májassal és velővel. Pedig még szerintem is jó illata volt a tápnak és tele volt vitaminnal is. 
De hogy ne csak az alvásáról és az étkezéséről gondoskodjak, hanem a játékáról is, vettem neki újabb potom pénzért kislabdát, amit ha eldobtam neki, visszahoztam, ilyen kis kötelet a végén rágókával amit lehet húzni. Mutattam hogy vegye a szájába és húzza, de nagyon furán festhettem mert esküszöm a kutya lefeküdt röhögni. Aztán elvonult a száraz táp, a kutyaágy és a labdája közé és elaludt. 

Címkék: vélemény ajánló beszámoló idióták töprengés fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása