A tiltások

 2022.04.23. 12:52

Igen, megint kaptam egyet... Van Gogh nem egy szép ember, de azért túlzás azt állítani, hogy az önarcképe öngyilkosságra bíztat... Határozatlan időre visszavonták az oldali ottani láthatóságát, nem tudok semmit tenni ellene. Kissé kezdek rájuk mérges lenni ezek miatt, mert olybá tűnik, nem működik ez a szólásszabadság dolog. Sem. Remélem aki kirak egy képet Jézusról amint keresztre feszítik, vagy egy részeg bicajost, akinek a kormány átszúrta a tüdejét (de amúgy jó ember volt, cdak megitta a magáét, meg mindenki másét is), vagy egy videóválogatádt balfaszokról, azokat is letiltják, valameddig, nem mondják meg meddig... Aztán lehet én látom rosszul a dolgokat és nincs igazam. De azt meg nem hiszem el. Elégedetlenkedek tehát tovább, hogyha Lakatos Geronimo kitehet egy képet, amin békanyúzókkal hadonászik és kiírja hogy büdösök meghaltok, csak több helyesírási hibával, az teljesen rendben van. De az ha, kitennék egy képet Van Gogh-ról (vélhetően Geronimo nem róla akar megemlékezni a késekkel, mert nagy eséllyel nem is sejti kicsoda), a fülei nélkül, az öngyilkosságra bíztat és félelmet kelt. Nemhiába lettem már én is 4x öngyilkos tőle. Igen, már jobban vagyok... A kötelből nyakkendőt csináltam. Faszkalapok.... Íme egy indexkép... Azok abtiltások nincsenek rajta, ahol nekem lett igazam...

screenshot_2022-04-23-12-53-53-132_com_facebook_katana.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása