Bazsinak búcsúajándékként

 2009.08.28. 09:48

Ha már katonaság, akkor nem szabad megfeledkezni a jó öreg magyar sorozatról: "Angyalbőrben"
Ez az egyik legjobb zene ami benne van, a Moho Sapiens előadásában. Szerintem mindent el is mond a katonaéletről. Bazsi, sok szerencsét, még több kitartást, aztán mutasd meg nekik!!! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsiahegyről 2009.08.28. 10:00:59

Nem mutatom meg nekik, azt csak barátnőm láthatja :D Én nem vagyok az a fajta... Kedden kezdek :D Az angyalbőrben-ről meg annyit hogy én soha nem voltam angyal. Aki ismer az tudja :D Amikor születtem már kértem is el a szülésznő telefonszámát és én csaptam a seggére nem ő az enyémre :p
süti beállítások módosítása